Cea mai buna strategie in sprijinul sanatatii  si mentinerii unei greutati normale este de alege un stil de viata care sa-l puteti adopta pentru tot restul vietii si care sa asigure o sanatate de invidiat. Un stil de viata sanatos trebuie sa includa zilnic o activitate fizica placuta, cum ar fi mersul pe jos, mersul pe bicicleta, sau inscrierea la un program de slabit cum ar fi smart cardio, dar poate include si treburile casnice obisnuite, precum gradinaritul sau curatenia in casa.
Totodata, trebuie sa includa consumul moderat  al unei game de alimente foarte putin procesate, in vederea satisfacerii nevoii de substante nutritive. Au fost dezvoltate  multe programe nutritionale care sa vina in sprijinul hranirii sanatoase  a oamenilor.

Daca dorim sa fim sanatosi si incercam sa prevenim imbolnavirea sau diferite afectiuni, putem incerca diverse diete care sunt acum clasificate in programe de  de prevenire a maladiilor si de mentinere a sanatatii. Cu alte cuvinte se militeaza pentru tinerea sub control  a factorilor de risc, ceea ce implica adesea adoptarea unui regim alimentar si evitarea  consumului excesiv de alcool si a fumatului.

Trebuie sa stiti ca dieta face parte din procesul de mentinere sub control a multor afectiuni. Cele mai multe cure de slabire duc la pierderea temporara in greutate, deoarece indiferent de programul ce trebuie urmat, dietele sunt sarace in calorii. Limita consta in aceea ca, pentru cele mai multe diete, pierderea temporara in greutate reprezinta in primul rand eliminarea apei din organism. S-a demonstrat ca pierderea eficienta in greutate trebuie sa se bazeze  pe un program care sa-i permita celui care urmeaza dieta un control al greutatii pentru intreaga viata. Cu cat program recurge la metode mai radicale, cu atat este mai greu de respectat pe termen lung. Cheia succesului permanent este respectarea unui program individualizat in conformitate cu nevoile dumneavoastra. Studiile arata ca acele diete bazate pe un aport redus de calorii si pe reducerea portiilor pot prinde” mai usor decat dietele care limiteaza consumul de grasimi si carbohidrati. Pierderea in greutate apare datorita reducerii caloriilor si respectarii regimului. Pentru pierderea in greutate pe trmen lung, reducerea caloriilor nu poate intra in conflict cu consumarea alimentelor preferate, iar programul trebuie sa aiba o etapa de tranzitie pentru a permite trecerea la un stil sanatos care poate fi urmat intreaga viata. Un stil de viata activ va contribui, de asemenea, la mentinerea unei greutati rezonabile si a unei bune forme fizice.

Sa spunem NU afectiunilor si da activitatilor placute si inovative pe care le puteti gasi in salile de fitness. Incercati programe noi, mergeti la evenimente, distrati-va cat mai mult in sala unde de cele mai multe ori mergeti „pentru ca trebuie”. Si pentru ca sportul poate sa fie distractiv v-am pregatit fotografii de la unul din cele mai frumoase evenimente organizate de mine: #gipsykangoo

diana-stirbu

diana-stirbu-gipsy

kangoo-jumps