O zi ideala se structureaza de la sine pe patru perioade de timp, astfel :

 

De la 6.00 AM pană la 12.00 AM

  • Treziti-va in jurul orei 6.00 AM, obisnuiti-va  treptat sa faceți acest lucru fara ceas. Eu din ianuarie am incercat si am observat schimbari majore la nivel energetic.
  • Beti un pahar de apa calda, pentru a stimula sistemul gastrointestinal.
  • Spalati-va pe dinti.
  • Faceti-va un masaj cu ulei de susan. De obicei se recomanda aplicarea uleiului inainte de dus.
  • Faceți o baie sau un dus cald, nu fierbinte, nici rece.
  • Faceti exercitii fizice.
  • Luati un mic dejun usor.

De la 12.00AM pană la 6.00PM

  • Luați pranzul devreme, aceasta ar trebui să fie cea mai importanta masa a zilei, evitați graba sau mancatul la birou.
  • Stati cateva momente linistit după masa, apoi faceti o plimbare de 5-15 minute pentru a ajuta digestia.
  • Practicati meditatia axata pe procesul de respiratie dupa-amiaza tarziu sau seara devreme.

De la 6.00PM pană la 10.30PM

  • Luați o cina moderata.
  • Stati linistit un timp dupa ce ati luat masa, apoi mergeti pe jos intre 5 și 15 minute pentru a ajuta digestia.
  • Ora de culcare trebuie să fie la cel puțin 3 ore după cina, dar nu mai tarziu de 10.00PM. Nu cititi, nu mancati si nu va uitați la televizor in pat.

De la 10.00PM-10.30PM pană la 6.00AM

  • Dormiti.

 

echipamente-sportive

Foto- Mircea Netea

https://dianastirbu.ro/shop/categorie-produs/echipamente/