Toti ne dorim mai multa energie, nu-i asa? Iata cateva sfaturi pentru a preveni senzatia de oboseala:

1. Evitati telefonul si dormiti cel putin 7 ore pe noapte.

La mine a functionat! Mi-am propus ca atunci cand ajung acasa si in week-end-uri sa-mi activez modul silent la fetelfon. La inceput a fost destul de greu, acum mi se pare un lucru absolut firesc. O sa va dati seama in acele momente cat de mult isi petrec pe telefon cei din jurul vostru. Am inlocuit orele perecute pe telefon cu seri de lectura, filme interesante si somn.
Referitor la somn, sfatul meu e legat de aspectul tenului vostru. Cu cat dormiti mai mult si mai bine, cu atat pielea voastra o sa arate mai bine. Ridurile usor vor incepe sa dispara. La fel si cearcanele.

2. Petreceti mai mult timp langa oameni pozitivi.

De cele mai multe ori depresiile si ┬ágandurile fac ca somnul sa dispara. Atunci apar cele mai multe afectiuni. Eu cred in energia transmisa de persoanele care ne inconjoara. De aceia sfatul meu e sa va inconjurati de oameni pozitivi si sa aveti multi prieteni buni, care sa va transmita o senzatie de bine. Si eu se pare ca dau foarte multa energie celor care aleg sa se antreneze cu mine. Poate aceasta este explicatia pentru care am atat de multe cliente. ­čÖé

3. Antrenati-va de trei ori pe saptamana si hidratati-va.

De cand am inceput sa beau apa dimineata viata mea s-a schimbat. Dimineata am in acest moment foarte multa energie. Schimbarea a fost data de consumul a pana la un litru de apa pe stomacul gol. Pare mult, dar se poate.
Antrenamentele cardio tot timpul au ca efect secundar o stare de bine. Cu cat o sa stranspirati mai mult, cu atat o sa va simtiti mai bine. Alegeti ce putin un antrenament kangoo jumps pe saptamana. Nu o sa regretati.

cum-prevenim-oboseala