Daca vizitati pentru prima data blogul meu trebuie sa stiti ca timp de 7 zile voi publica un meniu sanatos, din care puteti sa va inspirati cand aveti nevoie de o schimbare in bine a modului in care va alimentati. Suntem deja la meniul sanatos din ziua nr. 3.  Aici gasiti primul articol – ziua 1 si al doilea – ziua 2 .

Meniul de azi e special. O zi pe saptamana avem voie sa ne rasfatam si iata ce va propun.

Mic dejun- clatite proteice. In fotografie vedeti portia pe care o recomand. Reteta o gasiti in videoclip.
Clatitele nu contin zahar si nici alt indulcitor. Pudra ptroteica e vegana si o gasiti la GNC. Am folosit lapte din quinoa.
Va recomand sa le servicti cu fructe proaspete si unt de arahide. Cel pe care il folosesc eu e 100% natural, facut in casa.
clatite-proteice

 

Pentru ca de obicei dorm mai mult in week-end, micul dejul il iau in jur de ora 11.00. In acest fel va propun ca urmatoarea masa sa fie o gustare dulce.

Gustare – o felie de tort raw vegan. Retete gasiti usor pe net. Eu am primit un robot superb de curand si m-am tot jucat cu el prin bucatarie. Tortul pe care l-am facut e tort raw vegan cu lamaie. Nu am folosit miere. Va recomand sa folositi ca indulcitor cateva curmale. Nu uitati de cantitate. O felie e suficienta.
tort-raw-vegan

 

Cina- salata de tarhon sau salata verde cu 100 gr de peste la cuptor. Din nou am mancat cod. Mie imi place foarte mult. Voi puteti folosi si somon sau ton. Am sarit peste pranz pentru ca deja este tarziu si prajitura raw vegana a fost foarte consistenta.

salata-calda-cu-tarhon

semnatura-dianastirbu

Nu uitati ca:

-dietele trebuiesc personalizate
-acest articol nu va pune in pericol sanatatea; are scop informativ.
– nu mananc lactate.
-nu consum zahar
-cina o iau la ora 19.00 cel tarziu
-e foarte important sa va cantariti mancarea cand va hotarati sa tineti o dieta.
-meniul este facut in functie de antrenamentele pe care le sustin.
-dupa antrenament, prima masa pe care o puteti manca, va recomand sa fie la cel putin o ora jumatate dupa ce ati terminat antrenamentul.
-daca practicati kangoo jumps, nu mancati cu cel putin doua ore inainte de antrenament. Puteti opta pentru o gustare usoara. 

Meniul are in jur de 2000 de calorii. Daca va doriti unul mai putin caloric puteti scoate gustarile.