In timp ce scriu articolul imi amintesc cat de relaxata era viata mea inainte sa apara Victor in peisaj. Sunt norocoasa si am avut tot timpul un job care imi place la nebunie. Aveam cateva ore de antrenamente pe zi, plecam tot timpul in vacante, luam micul dejun in oras, mergeam la salon de cel putin doua ori pe saptamana, faceam masaje, ma uitam la filme pana noaptea tarziu, eram tot timpul imbracata frumos, purtam machiaj zilnic. Ah! Ce amintiri! Parca a trecut atat de mult timp de atunci.

Acum, cu Victor la un an si cinci luni, m-am gandit sa scriu un articol despre cum e viata noastra impreuna, sa nu uit si sa-i citesc prichindelului mai tarziu, cand o sa-mi ceara.
Dragele mele, fac atat de multe lucruri intr-o zi normala, incat si eu sunt surprinsa ca pot. Sunt obisnuita cu efortul fizic, dupa cum bine stiti, dar nu credeam ca pot sa am atat de multa energie.
Am antrenamente la studio de luni pana joi. Vinerea si weekend-ul ii apartin lui Victor in totalitate.

Asadar, o sa va povesc o zi de vineri, plina, de dimineata pana cand ne culcam.
Ne-am trezit la ora 8.45. Cel putin 15 minute ne iubim si jucam in pat. Nu coboram. Activitatea noastra din fiecare dimineata este sa rasfoim cartile lui preferate. Sunt multe, chiar foarte multe, insa el imi spune de fiecare data ce isi doreste sa citim impreuna.
Dupa ora 9, cand se hotaraste ca vrea sa coboare din pat, incepe activitatea baie. Ne spalam pe fata, dinti ( diiiitt- cum spune el), etc si ne pregatim sa facem micul dejun. Mergem impreuna si mancam in jur de ora 9.30- 9.45. Am mancat budinca de chia cu lapte de quinoa, mango, anananas si migdale macinate. Suntem la faza in care este independent si nu mai accepta sa fie hranit. Ca atare, dupa fiecare masa urmeaza sa fie spalat si schimbat din nou.

Dupa micul dejun este momentul in care ne jucam impreuna acasa. Scoatem jucariile din cutii si isi alege ce activitati doreste. Incercam sa le punem la loc cand terminam, dar nu ne iese tot timpul ­čśÇ
Mai nou ma ajuta si la treburile casei. Adora sa apese pe butoanele masinii de spalat si uscat haine si chiar am ajuns in stadiul in care baga rufele in cuva. Este adorabil!

In jur de ora 11 plecam in oras. Vineri am ales sa mergem la muzeul national de istorie. Mergem saptamanal aici pentru ca locuim in zona si ne-am facut un ritual. Pentru ca vizitam muzee de cand era foarte mic, Victor iubeste aceste experiente, iar eu sunt tare mandra pentru ca admira tablourile.
De data aceasta am ales sa ne plimbam cu noul nostru partener de drum, un carut Nuna.
Carutul este fermecator, gratie designului si a functionalitatii. Noi am optat pentru modelul Nuna Pepp Night, culoarea albastru inschis. Este atat de frumos!
Are plierea super compacta, se transforma intr-un troller usor de transportat in masina, bicicleta, metrou sau oriunde altundeva. Are deschidere rapida cu o singura mana si un sistemul de franare inovativ.
Din pacate, multe din obiectivele turistice din Bucuresti nu au rampe de acces si mamele se confrunta cu acest obstacol zilnic. Un carucior usor de pliat, care nu cantareste mult,  ne ajuta enorm sa putem urca scarile, mai ales ca de multe ori nu suntem ajutate.
Eu trebuie sa urc scarile acasa cu carutul, la studio, la muzee, cand fac cumparaturi, in diferite cafenele, practic cam peste tot. Prima noatra plimbare cu Nuna Pepp Night mi-a placut foarte mult.

Activitatea nostra continua si mergem la studioul Fit Mom ( in cadrul palatului Universul), unde il iau pe Victor cu mine de regula vinerea, cand imi pun o sedinta privata in jurul orei 12.00 sau 12.30.
Studioul are in dotare multe jucarii si se joaca timp de o ora linistit. O sa va povestesc mai multe detalii despre produsele din dotarea studioului intr-un articol separat.
La ora 13.00- 13.30 luam pranzul in oras. Adoram mancarea sanatoasa si avem cateva locuri foarte dragute in care ne simtim ca acasa. Am mancat avocado toast cu ou posat. Dupa pranz mai mergem putin in parcul Cismigiu, unde se joaca in locurile special amenajate.

Plecam spre casa in speranta ca suntem in pat in jurul orei 14.30 pentru ca Victor nu adoarme afara. Acasa doarme la pranz intre doua si trei ore, dintre care intr-o ora prepar gustarea de la ora 5 si/sau cina si in restul timpului ma culc langa el.
Dupa somnul de pranz am fost la un atelier de pictura in grup, primul de grup de acest fel. Inainte de a pleca am luat gustarea de la ora 17.00, un iaurt cu biscuiti cu branza de casa.
Victor a mai pictat, dar acasa. O sa vedeti mai jos fotografia cu lampionul pictat. Mi-a placut tare mult experienta. A primit un lampion alb, culori si buretei si mai departe a decis el cum sa faca o adevarata capodopera. Am pus lampionul in camera lui, imediat ce am ajuns acasa. A doua zi l-a rupt :)))
Am terminat atelierul in jurul orei 18.30. Fiind vineri seara am decis sa mai socializam si am mers in vizita la terasele de la Ateneu, unde am alergat dupa minge pana la ora 21.00. A mancat cina tot in oras, pe strada, pentru ca nu am avut sanse sa-l tinem la masa. Am optat pentru pizza cu mozzarella buffala.
A adormit la 22.30 dupa ce am citit povesti in noul nostru loc preferat din casa, un cort dragut cu luminite.
Cam asa arata o zi normala din viata noastra in acest moment. Parca redescopar orasul impreuna cu el. Merg mai mult pe jos ca oricand, mananc cand apuc, uneori ies din casa cu orice fel de haine gasesc mai repede, parul meu nu mai este coafat, nu prea port machia, parul este de cele mai multe ori prins haotic,nu am aceleasi activitati ca inainte, dar recunosc ca imi place la nebunie.