Primul eveniment dedicat femeilor insarcinate, Fit Mom in Action realizat impreuna cu Philips Avent a avut loc sambata, 12 mai. Va anunt de acum ca data urmatorului antrenament de grup este 23 iunie, in aceiasi locatie si la aceiasi ora.
Primul eveniment dedicat femeilor insarcinate a avut loc anul trecut, cand am predat insarcinata fiind. M-a simt extraordinar de bine printre atatea burtici si imi doresc foarte mult inca un copil. M-am bucurat foarte mult pentru ca numarul de participante creste de la o activare la alta si cred si sper sa vad cat mai curand cat mai multe gravidute active. Evenimentul Fit Mom sustinut de Philips Avent a inceput cu prezentarea Ancai Balasoiu despre *Mituri in alaptare*. Participantele au fost foarte interesate de acest subiect. Le-am impartasit si din experienta mea despre alaptare si cred ca informatiile obtinute le vor ajuta in postura de proaspete mamici. La antrenament s-au descurcat de minune. Am avut si gravidute in saptamana 38 care au demonstrat ca miscare se poate face pe tot parcursul sarcinii. La Eveniment am fost insotita si de Victor. O parte din antrenament am predat cu el in brate. Ii place mult sa fie in centrul atentiei si se pare ca si el imi sustine proiectul. Noua etapa prin care trec, avandu-l pe Victor, ma stimuleaza si mai mult sa fac ce imi place si sa raman la fel de activa. Am primit multe mesaje in care mi s-a spus ca febra musculara a aparut imediat dar ca vor sa repetam experienta.
Va multumesc pentru prezenta si ne vedem si la urmatoarele evenimente, in numar cat mai mare. Pregatesc multe surprize pentru voi! #PhilipsAvent
Acest site utilizează module cookie funcționale și scripturi externe pentru a vă îmbunătăți experiența. Ce cookie-uri și scripturi sunt utilizate și cum influențează vizita dvs. este specificată în stânga. Puteți modifica oricând setările. Afla mai multe in Politica de utilizare cookie.
NOTE: These settings will only apply to the browser and device you are currently using.
Google Analytics
Google Analytics este un serviciu, oferit de compania Google, de analiză web care ne permite să analizam anumite aspecte despre vizitatorii nostri.
_ga | 2 ani – Utilizat pentru a distinge utilizatorii. _gid | 24 de ore – Utilizat pentru a distinge utilizatorii. _gat | 1 minut – Folosit pentru rata solicitării de accelerație.
Facebook Pixel - Marketing
Când cineva ne vizitează site-ul web și realizează o acțiune (de exemplu, cumpără un produs), pixelul Facebook se declanșează și raportează această acțiune. În acest fel, vom ști când un client realizează o acțiune după ce vede reclama noastra pe Facebook. De asemenea, vom putea să ne adresam din nou acestui client folosind o audiență personalizată. Când au loc din ce în ce mai multe conversii pe site-ul nostru web, Facebook va învăța să livreze mai bine reclamele noastre celor care prezintă interez.