In general oamenii prefera sa adopte o dieta pentru o perioada scurta de timp, decat sa-si schimbe pentru totdeauna obiceiurile alimentare. La incheierea acesteia, dupa ce au dat jos kilogramele, revin la vechiul stil de viata care poate conduce foarte usor la supraponderalitate. Solutia pentru o slabire eficienta, pe termen lung, este un factor cu doua componente: energia sau cantitatea de calorii consumate sub forma de alimente si energia cheltuita  prin activitati fizice.
Ce inseamna de fapt o greutate sanatoasa si mai ales mentinerea unei greutati sanatoase este un subiect care trebuie sa ne preocupe.
Consumarea unui numar mare de calorii decat cel al caloriilor arse duce la cresterea greutatii, in timp ce arderea mai multor calorii decat cele consumate conduce la scaderea greutatii. Retinand acest principiu de baza, ideea este sa armonizati programul de slabire si de activitate cu programul dumneavoastra cotidian, cu conditia sa fie sanatos si sa dea rezultate. De fapt pierderea in greutate ar trebui sa aibe drept scop reducerea procentului de grasime din organism. Desi in cea mai mare parte, efortul depus pentru slabire este orientat catre dobandirea unei siluete cat mai atragatoare, este important sa ne dam seama ca telul final este sa ne mentinem sanatosi si sa prevenim efectele negative provocate de excesul de grasime din corp. Orice program de slabire trebuie sa fie orientat catre reducerea grasimilor in exces din organism.

Aud tot mai des discutii despre cum tiroida contribuie la reglarea metabolismului. Daca aceasta glanda este activa (hipertiroidism), metabolismul se accelereaza si duce la pierderea in greutate. Daca glanda este putin activa (hipotiroidism), metabolismul incetineste ducand la cresterea greutatii, ca efect secundar. Dar desi activitatea tiroidei are legatura cu metabolismul, in realitate doar o mica parte a kilogramelor depuse poate fi atribuita hipotiroidismului.
Pentru ca de fiecare data cand vorbim de diete si visam la silueta perfecta suntem usor triste m-am gandit sa va prezint fotografiile de la o sesiune foto foarte vesela facuta pentru sectiunea blogului #fashionfit.
Va invit in continuare la antrenamentele mele vesele si eficiente. Nu uitati ca in fiecare zi trebuie sa faceti miscare si ca trebuie sa treceti de bariera „mi-e greu” la cea „sunt convinsa ca reusesc”.

diana-stirbu-blog

fashion-fit

diana-stirbu-tenis