Pentru mine este o placere sa ies constant la masa cu prietenele mele. Uneori imi fac programul in functie de intalnirile cu ele. Sunt sau nu dispobila, tot timpul gasesc solutii si tot ne vedem. Ma intreb daca sunt generale discutiile despre diete in grupurile de prietene. Daca ma gandesc la cat de multe cunostiinte am, tind sa spun ca peste 50% din subiectele abordate in aceste cazuri sunt legate de diete si de cum sa scapam de kilogramele in plus. Eu recunosc si probabil asa se intampla si la voi. De multe ori se si repeta informatia dar tot interesanta pare de fiecare data. Suntem vesnic in cautarea remediilor care sa ne ajute sa aratam tot mai bine.
Am ales sa pun fotografiile cu Alina Eremia pentru ca se numara printre persoanele cu care imi place la nebunie sa-mi petrec timpul in oras. Inca un motiv este acela ca vreau sa va invit sa o urmariti Duminica seara la emisiunea „Danseaza printre Stele” de la ora 20.30 de la Antena 1. Eu o sa merg sa o sustin din public. Succes draga mea!
Totodata vreau sa va impartasesc cateva trucuri, indelung dezbatute in grupurile fetelor care imi sunt prietene si de care eu tin cont cand vine vorba de  diete si de suprimarea poftei de dulciuri. Exista cateva minerale esentiale pentru controlul glicemiei si azi va povestesc despre doua dintre ele. Cel mai des eu folosesc magneziul. El este necesar pentru eliberarea in sange a insulinei. Magneziul poate fi epuizat in conditii de stres, consum de alcool si zahar, boli renale, diabet. Ca surse importante de magneziu va recomand ovazul, meiul, hrisca, orezul brun, lintea, fasolea, brocolli. Va dau si un pont: ciocolata contine mult magneziu iar pofta de ciocolata poate fi un indiciu al deficientei de magneziu. Puteti sa consumati zilnic doua tablete de magneziu. Atentie insa, exista si o varianta cu zahar. Incercati sa o evitati.
Despre crom se spune ca este suplimentul central in controlul glicemiei. Croul ajuta organismul sa descompuna carbohidratii. Il gasiti in legume precum morcovii si cartofii. Ajuta practic la controlarea poftei de dulce. La oamenii cu o usoara rezistenta la insulina o cantitate de 200 mcg de crom pe zi este suficienta. De azi spunem NU dulciurilor!

#alinaeremia #lovemyfriends

 

alina-eremia-diana-stirbu

 

dianasialina-eremia