diana-stirbuRecunosc, tanjesc dupa relaxare, sentiment pe care greu reusesc sa mi-l induc.
Am inceput sa folosesc agenda…eu..care sunt, recunosc, putin mai mult dezorganizata, si asta tocmai pentru ┬áfi eficienta. M-am intrebat daca imi pun eu prea multe lucruri de facut pe lista. Seara ajung acasa si realizez de fiecare data ca reusesc sa fac maxim jumatate din activitatile de pe lista.
Azi in ultimele trei minute inainte de a incepe antrenamentul apare foarte grabita o clienta si spune: „M-am schimbat in taxi in echipament! nu credeam ca reusesc sa ajung. Traficul este infernal”. Daca si voi va intrebati cum a reusit, acesta a fost si prima mea intrebare ­čśÇ E descurcareata!
Am inceput sa cercetez problema si se pare ca uneori stresul este motivul pentru care de cele mai multe ori nu ne concentram suficient de mult asupra activitatilor noastre.

Mi-am propus ca in zilele de Duminica sa nu mai predau si sa am o zi pe saptamana in care sa invat sa ma relaxez.
Da, spun sa invat .pentru ca prima data cand am incercat nu am reusit.
Trebuie se pare,  sa am si momentele mele de liniste. Suna destul de usor insa pentru mine nu a fost.
Am inceput sa-mi cumpar flori pentru terasa pe care tot incerc sa o amenajez si nu ma lasa vremea capricioasa. Au nevoie de multa atentie si astept cu nerabdare sa-mi beau cafeaua inconjurata de mult verde.
Pasul numarul doi- am lansat categoria „Calatorii” ┬ása am certitudinea ┬áca odata pe luna am sa vizitez un loc frumos.
Chiar daca de cele mai multe ori. prima zi dupa ce plec din Bucuresti, sunt la fel de agitata, la mare am reusit sa am cateva zile relaxante.
Iata care au fost pasii:
-in fiecare dimineata mi-am baut cafeaua langa plaja.

pin-the-map

Am mancat peste proaspat.

vama-mancare-buna

Am facut sport, binenteles.

pin-the-map-mare

Am mers la concerte.

trupa-fara-zahar

Si am cantat pe strada!

ukulele

Am stat o dupa-amiaza intrega intr-un hamac.