Am vizitat Grecia de doua ori pana acum. Prima data am fost acum doi ani la o conventie internationala de fitness in Atena si saptamana trecuta am mers la mare. Unul din prietenii mei imi povestea ca a observat ca romanii aleg intr-o proportie destul de mare sa-si petreaca concediul la Marea Egee. Poate ca daca nu aveam aceasta discutie aveam un soc in prima zi in care am observat ca la tot pasul se vorbea limba romana. M-am gandit ca poate fiind septembrie si sezonul estival fiind incheiat motivul pentru care era un numar atat de mare de turisti romani sunt preturile. Si nu m-am inselat. La cat de frumoasa e plaja si curata apa si eu as opta probabil tot pentru o astfel de calatorie.
Am mers cu masina de fiecare data in Grecia. Drumul nu este anevoios si am ajuns in 11 ore.
Mi-am dorit sa fac diving vara aceasta si saptamana trecuta am gasit momentul. Pentru ca m-am cazat intr-o zona pe care nu o cunosteam foarte bine am vrut sa am masina pentru a descoperi faimoasele plaje grecesti unde se fac scufundari.
Experienta mea la diving a durat trei ore in total. Dupa instruire am plecat spre mare cu un echipament care cantarea 40 de kilograme. Aveam impresia ca sunt in cosmos si ca gravitatia ma impiedica sa merg mai repede. Mi-am ales un costum roz binenteles. Dupa ce am invatat sa respir sub apa prin tubul de oxigen calatoria a inceput. Am si un filmulet care l-am postat pe youtube si vi-l prezint mai jos.
Apa de o transparenta ireala si pesti care m-au insotit timp de o ora jumatate cat a durat calatoria, au facut din aceasta experienta una din cele mai frumoase momente pe care le-am trait. Desi sentimentul este ciudat in primele minute si am avut impresia ca nu o sa pot respira corect, dupa cateva minute m-am relaxat si calatoria a fost una incredibil de frumoasa.
Daca va petreceti mai mult timp la mare si aveti ocazia sa faceti scufundari sa stiti ca este si un mod prin care puteti sa ardeti calorii. Intr-o sedinta de diving puteti ajunge la recordul de 800 de calorii consumate.
Daca doriti datele de contact pentru locatia in care am mers puteti oricand sa-mi cereti pe mail. Costurile nu sunt mari si puteti opta si pentru locatii apropiate de locurile in care sunteti cazati.
Videoclipul filmat la adancime il gasiti dupa fotografii.