In septembrie am plecat in Grecia. De data aceasta am mers cu masina. Am stat cinci zile in Halkidiki si cand ne-am intors am facut o incursiune si in Salonic. Am vrut sa-mi iau masina pentru a putea vizita mai multe locuri. Am constatat ca acolo preturile sunt mici la inchirieri, asa ca daca alegeti varianta de a calatori cu avionul va recomand sa va inchiriati un mijloc de transport. Intr-un articol anterior v-am prezentat experienta la scuba iar azi m-am gandit sa va povestesc una dintre cele mai distractive momente ale calatoriei. Gandul imi zboara constant la mare si cred ca o sa va placa si fotografiile. Fiind mai mult o family trip, m-am gandit sa fac sport si cu fetele, asa ca le-am convins sa incerce un sport de apa. Am primit vestele de salvare si am facut cunostiinta cu obiectul pe care urma sa-l incercam. Nebunia a inceput cu noi aflate pe o saltea de apa pentru patru persoane, dotata cu opt manere, legata de o salupa. Se numeste crazy diving si este una din cele mai interesante curse cu salupa, fiind cea mai intensa ca nivel de adrenalina. Noi am facut crazy diving in Afytos. Este o locatie frumoasa, traditionala pe care o gasiti in Golful Kassandra. Si acum ma intreb cum de au acceptat sora si mama mea, dar ma bucur teribil ca au facut-o, pentru ca le-a si placut foarte mult. Cred ca fotografiile sunt cele mai elocvente.
Dupa aceasta calatorie am decis sa repetam in fiecare an excursiile in Grecia in luna septembrie.
Grecia ramane pentru mine o destinatie speciala. In februarie merg in fiecare an la conventiile internatioanele de fitness din Atena.