M-am trezit cu gandul la mare. Pe litoralul romanesc am ajuns de trei ori. Am inceput de la 1 mai in Vama Veche si pentru urmatoarele doua vizite am ales aceiasi destinatie. La sfarsitul lunii august am facut aici o sesiune foto. Eram in trecere dupa ce am plecat din Delta Dunarii. Aflasem ca exista o zona retrasa tocmai buna pentru fotografiile de care aveam nevoie.
Toata vara am calatorit. Dupa 1 iunie am ramas un singur week-end in Bucuresti. Imi doream atat de mult o vara agitata. Spun asta pentru ca de obicei contractele pe timpul verii ma impiedicau sa plec din oras. Mi-am facut un plan atat de riguros incat acum, toamna fiind cred ca sunt mai obosita ca oricand. Spun asta zambind si fara regrete. Aveam nevoie teribil sa fac tot ce-mi trece prin cap.
Dupa ce am vizitat cinci tari intr-o perioada atat de scurta am reusit sa trec peste raul de inaltime si am reusit sa strang multe informatii frumose pentru blog.
Exista insa si o parte neplacuta atunci cand vine vorba de calatorii. Cel putin eu am simtit-o la fiecare plecare. Nu puteam sa dorm foarte bine si dupa fiecare drum lung am observat ca retineam apa. Nu mai puteam scapa de cearcane si senzatia de picioare umflate. Imi amintesc ca la Istanbul dupa o zi de mers prin oras cand am ajuns la hotel nu reuseam sa-mi scot pantofii din picoare. Inca nu am gasit cauza exacta insa pana acum nu m-am confruntat cu aceasta problema. M-am tot gandit ca e legat de apa pe care o consumam insa e imposibil peste tot sa fie de proasta calitate. Promit ca am sa revin cu informatii despre acest aspect pentruca stiu ca va intereseaza.
Inainte de a pleca in Delta am hotarat sa tin o cura de detox. Am ales una de sapte zile. A fost pentru prima data cand am optat pentru varianta de detox pentru o saptamana. A fost o mega experienta. Spun asta pentru ca initial am optat pentru cinci zile insa m-am simtit in stare sa beau sucurile inca doua astfel incat sa inchei o saptamana.
Toata saptamana am stat in Bucuresti. Am avut zilnic antrenamente. In general cand sunt aici am un antrenament de grup pe zi si minim trei personale. N-am consumat nimic altceva in afara de sucurile JUICEit.  Sucurile sunt proaspete, presate la rece si nepasteurizate, din legume si fructe. Exista trei variante de detox pe care Roxana si Ana, fondatoarele brandului le pun la dispozitie:
New You – pentru incepatori
Beauty Boost – pentru o super piele
Skinny Bitch – pentru avansati
Am ales ultima varianta pentru ca nu eram la primul detox si pentru ca aceasta varianta are in compozitie mult mai multe legume.
Sapte zile de detox, minim un antrenament cardio intens pe zi, mult somn si rezultatele au aparut imediat: 3 cm in talie pierduti si adio cearcane dimineata. Efectul l-am observat si la nivelul pielii si parului. Toate vitaminele din legume mi-au sarit in ajutor atat pentru energie cat si pentru a elimina surplusul de apa acumulat in timpul calatoriilor mele.
Imi era putin teama sa raman fara energie la ora. Va atasez mai jos o fotografie cu rezultatele de la un antrenament cardio din perioada aceea pentru a demonstra cat de multa energie am avut.
Ce trebuie sa stiti despre detox:
– Pregatiti-va putin inainte. Eliminati carnea cu ceva timp inainte de sucuri si beti cat mai multe lichide.
-Efectul va fi unul instant daca urmati cura asa cum trebuie. Multe persoane aleg detoxul ca sa slabeasca. Nu va amagiti insa pentru ca daca reveniti la obiceiurile proaste kilogramele revin din pacate si ele.
– Dupa ce terminati detoxul trebuie sa reveniti treptat la mancarea solida. In primele zile trebuie sa consumati multe supe, supe creme si lichide. Apoi treptat salate si mancare solida.
-Trebuie sa mai stiti ca puteti sa faceti sport daca sunteti la detox. Daca optati pentru unul bazat pe multe legume o sa aveti energia necesara si pentru clasele cardio.
Pentru ca sunt o impatimita a micului dejun eu consumam primele trei sucuri in primele doua ore dupa ce ma trezeam. Micul dejun a fost singura masa dupa care am suferit un pic in primele zile.
Va recomand sa incepti cu variantele de trei zile si sa faceti detox de doua ori pe an in perioada premergatoare dietelor. Dupa un concediu copios- stiu asta sigur din mesajele pe care le primesc de la voi- inainte de a trece la dieta de toamna deja bine cunoscuta in industria salilor de fitness, puteti opta pentru detox, un antrenament pe zi kangoo jumps si dupa treceti la dieta recomandata.
Si pentru ca am inceput articolul vorbind despre sesiunea foto din Vama Veche eu sunt extrem de incantata de rezultate. Astept si parerile voastre.
Am placerea sa va anunt ca azi se lanseaza si site-ul ofical al sucurilor: http://www.juiceit.ro/ . Aveti la dispozitie pentru comenzi si pagina de facebook: https://www.facebook.com/juiceit.romania
S
ucurile sunt livrate prin curier atat in Bucuresti cat si in restul oraselor din tara.