M-am gandit sa scriu articolul peste cateva zile. De obicei sunt asaltata de tot felul de proiecte cand lipsesc cateva zile din Bucuresti. Mi-e putin teama ca nu o sa mai pot exprima in totalitate tot ce am trait timp de 5 zile in tabara de slabit daca mai las timpul sa treaca. Cu siguranta o sa mai scriu articole pe tema asta, asa ca azi va transmit fugitiv cateva randuri.
Statiunea in care am fost are nevoie de mai multa atentie decat i se acorda. Acest loc merita mai multe investitii; este un oras banear uitat. Batranii vin aici pentru tratamente si cam atat. Nu stiu daca cunoasteti acest aspect insa apele de la izvoarele din Olanesti sunt miraculoase. Ele sunt recomandate persoanelor cu afectiuni la rinichi sau care sufera de diverse alergii. Din pacate nimic nu este modernizat si totul a ramas la fel ca in timpul regimului comunist. Exceptand centrul orasului care este patetic, fara exagerare si specific statiunilor de munte din Romania, plin de chioscuri, mici si haine de blana dar si de jucarii, zona salbatica, explorata numai de cei interesati de acest subiect, este mirifica.
Tabara a durat 5 zile. Primul traseu pe munte l-am facut in ziua in care am ajuns, dupa ce ne-am cazat si am intocmit masuratorile. Am parcurs in jur de 8 km, de la hotel pana la manastirea Frasinei. Pe traseu ne-am oprit si am facut exercitii in munte, pe saltelele pe care le-am luat cu noi peste tot. Urmatoarea zi am petrecut-o tot in Olanesti unde am mai descoperit ceva trasee interesante. Cel mai frumos antrenament al zile a fost, din punctul meu de vedere, cel de dimineata. Exista un platou in Olanesti, intre izvoare unde accesul masnilor este interzis. Noi ajungeam acolo tot prin padure. Am alergat, am facut antrenamente langa izvorul nr. 24. Aveam muntele intr-o parte si raul in cealalta parte; cu alte cuvine ne-am antrenat intr-o locatie “foarte verde”. Vineri am plecat spre manastirea Turnu de unde am urcat ore bune spre manastirea Stanisoara. Am aflat de la Alexandra, care are un blog de calatorii: http://bloguldecalatorii.ro ca padurea de pe masivul Cozia este una dintre cele mai frumoase din tara. Si asa a si fost! Multumesc pentru recomandare! Ai avut dreptate si o sa mai apelez la tine, in curand. Partea frumoasa este ca traseul este destul de greu, perfect pentru scopul meu final: multe calorii arse!
Pe pagina mea de facebook gasiti mai multe fotografii de pe traseu. Sunt minunate! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.416807798528898.1073741852.208219486054398&type=3
In editia de anul acesta a taberei de slabit am observat ca partea de motivatie a reprezentat 80% din eficienta programului. Le-am impus sa fie o echipa unita si asa s-a si intamplat. Ce au spus fetele dupa ce s-a termint tabara?

-” n-am crezut ca pot sa mananc atat de putin si ca reusesc sa am energie”
-“nu-mi vine sa cred ca pot sa rezist fara zahar”
-“mi-am depasit limitele! n-am crezut ca voi face fata la toate antrenamentele”
-“mi-am facut cateva prietene si ma bucur, pentru ca m-am motivat”
-“nu-mi vine sa cred cat de mult s-a redus procentul de grasime”
Echipa de instructoare pentru taberele de slabit este completa si are urmatoarea forma: eu , Luisa Stirbu si Elena Radu. Psihologul care o sa ma insoteasca si la editiile viitoare este Luminita Baltaretu.
Din respect pentru intimitatea clientilor nu voi publica fotografii cu grupul care a participat din tabara. Ce pot sa va spun este ca fruntasa a slabit 3.5 kg in 5 zile de “cantonament”. Uimitor nu?

Mai jos aveti si programul taberei. As vrea sa-mi spuneti daca ati avea curaj sa optati pentru un astfel de program. Fetele l-au primit dupa ce s-au inscris:

Miercuri 2 septembrie:

13.00 – 14.30 check-in, impartire in camera, intocmire fise, masuratori.
15.00 – gustare –parter
16.00- 20.15 traseu pe munte
20.30 – 21.30 – cina
21.30 – seara de socializare

Joi:

7.30 –10.000  –inviorare – alergare usoara pe munte/

10.00- 11.00 mic dejun

11.00- 12.00 plimbare usoara pe munte/ne intoarcem la ora 11.30 la hotel undebem o cafea.