Dragele mele,

Gata propunerea mea cu retete sanatoase pentru ziua nr. 5. Am avut un singur antrenament, de dimineata la ora 7.30

Mic dejun- budinca de chia cu lapte de quinoa si pepene rosu – o cana de 250 gr ( 4 lingurite de seminte de chia, cu 150 gr  lapte de quinoa si o jumatate de felie de pepene rosu.

Pranz – salata de legume cu couscous – 250 gr

Gustare- o felie de pepene galben

Cina – broccoli cu sos picant de rosii – 200 gr. Am luat cina in oras la un restaurant thailandez. Nu stiu reteta sosului insa a fost foarte picant si in acelasi timp delicios.

Un meniu sanatos trebuie sa fie insotit intodeaua si de un antrenament bine structurat. Proofitati de vara si faceti cat mai multa miscare.

semnatura-dianastirbu

Nu uitati ca:

-dietele trebuiesc personalizate
-acest articol nu va pune in pericol sanatatea; are scop informativ.
– nu mananc lactate.
-nu consum zahar
-cina o iau la ora 19.00 cel tarziu
-e foarte important sa va cantariti mancarea cand va hotarati sa tineti o dieta.
-meniul este facut in functie de antrenamentele pe care le sustin.
-dupa antrenament, prima masa pe care o puteti manca, va recomand sa fie la cel putin o ora jumatate dupa ce ati terminat antrenamentul.
-daca practicati kangoo jumps, nu mancati cu cel putin doua ore inainte de antrenament. Puteti opta pentru o gustare usoara. 

Meniul are in jur de 2000 de calorii. Daca va doriti unul mai putin caloric puteti scoate gustarile.