Am ales sa vorbesc azi despre porumbul fiert pentru ca am vazut ca e la mare cerere pe litoralul romanesc. Intrebarea care se pune este daca porumbul fiert ingrasa.
Daca il consumam la gustari si fara multa sare porumbul fiert este un aliment delicios, sanatos si nici nu ingrasa. Mie imi place foarte mult! Cred ca imi aminteste foarte mult de copilarie. Il prepara bunica intr-un ceaun sau pe gratar. Tata cel care ne aducea porumbii laptosi si proaspeti. Am ramas cu ideea ca trebuiesc fierti foarte mult. Aici e primul punct la care vreau sa ma opresc pentru ca e gresit sa-i fierbeti mai mult de 10 minute. Daca procesul de fierbere dureaza prea mult vitaminele isi pierd din valoare.
100 de grame de boabe de porumb fierte contin: 96 de calorii, 3,4 proteine, 1.5 lipide, 21 carbohdrati si 2.4 fibre. Ca idee, boabele de pe un stiulete canteresc aproximativ 150 de gr.
Inainte de  antrenamentul de seara sau de dimineata puteti manca un porumb si nu o sa va ingrasati. Evitati consumul excesiv de sare si folositi-o pe cea roz de Hymalaia. Nu combinatii porumbii fierti cu alte alimente si nu-i mancati imediat dupa o masa principala. Eu la mare nu am consumat dar azi, in prima zi cand m-am intors, am fiert porumbi. Sunt de sezon si au un gust atat de buni. Tot tata este cel care i-a ales.
Porumbul fiert furnizeaza organismului vitamine din complexul B, cu alte cuvinte produce energie.
Ce trebuie sa retinem:
1. porumbul trebuie consumat in sezon, adica e foarte important sa fie proaspat.

2. nu-l fierbeti foarte mult si nu-l cumparati de la vanzatorii ambulati. Nu-l consumati cu multa sare.

3. mancat inainte de antrenamente, porubul fiert este un bun furnizor de energie.

 

porumb-fiert
Sfaturile mele culinare sper sa va ajute. E destul de important ce mancati si in timpul zilei, pentru ca o dieta sa fie completa. Puteti alege un plan personalizat cu mine si cu siguranta o sa intelegeti mai multe lucruri: http://dianastirbu.ro/rezultate-kangoo-jumps/slabiti-cu-mine/