Meniul sanatos propus de mine zilele trecute se pare ca este foarte apreciat. Am ajuns la jumatatea dietei. Va multumesc pentru fotografiile inspirate din meniuri si e-mail-urile trimise. O sa fac o galerie cu ele asa ca astept in continuare vesti de la voi.
Ziua de azi a fost una foarte agitata pentru mine si nu am reusit sa public retetele. O sa va scriu meniul rapid si urmeaza sa public si retetele ulterior. Sunt convinsa ca o sa va descurcati.

Mic dejun- ora 6.30 – 150 de grame granola cu 150 de gr de lapte de  cocos.

Gustare: ora 9.30 – o felie de pepene galben cu o portocala

Pranz: 13.30  Rulada de curcan cu dovlecei ( 3 feliute ca cele din poza din articol) si salata verde – 100 gr.

Gustare 16.30 – salata verde cu rucola, avocado si pepene rosu

salata-de-pepene-rosu-cu-avocado

Pentru ca am antrenamentul la ora 20.30 nu cred ca voi mai manca cina. Daca totusi va este foame puteti manca inca o salata de cruditati.

semnatura-dianastirbu

Nu uitati ca:

-dietele trebuiesc personalizate
-acest articol nu va pune in pericol sanatatea; are scop informativ.
– nu mananc lactate.
-nu consum zahar
-cina o iau la ora 19.00 cel tarziu
-e foarte important sa va cantariti mancarea cand va hotarati sa tineti o dieta.
-meniul este facut in functie de antrenamentele pe care le sustin.
-dupa antrenament, prima masa pe care o puteti manca, va recomand sa fie la cel putin o ora jumatate dupa ce ati terminat antrenamentul.
-daca practicati kangoo jumps, nu mancati cu cel putin doua ore inainte de antrenament. Puteti opta pentru o gustare usoara. 

Meniul are in jur de 2000 de calorii. Daca va doriti unul mai putin caloric puteti scoate gustarile.