Incepand de azi, timp de 7 zile, la ora 17.30 voi publica un meniu cu diferite combinatii sanatoase din care sa va inspirati cand va doriti o schimbare in bine a alimentatiei.
Meniul nu reprezinta o dieta, insa va poate ajuta sa slabiti, daca planul vostru de alimentatie este unul dezorganizat.
Ce trebuie sa stiti:

-dietele trebuiesc personalizate
-acest articol nu va pune in pericol sanatatea; are scop informativ.
– nu mananc lactate.
-nu consum zahar
-cina o iau la ora 19.00 cel tarziu
-e foarte important sa cantariti mancarea
-meniul este facut in functie de antrenamentele pe care le sustin
-dupa antrenament, prima masa pe care o puteti manca, va recomand sa fie la cel putin o ora jumatate.
-daca practicati kangoo jumps, nu mancati cu cel putin doua ore inainte de antrenament. Puteti opta pentru gustare, in acest caz

Meniul are in jur de 2000 de calorii. Daca va doriti unul mai putin caloric puteti scoate gustarile.
M-ar bucura tare mult daca mi-ati trimite fotogtafii cu mesele voastre inspirate de meniul meu. O sa pun si retete pentru ceea ce propun.

Micul dejun – 50 gr de paine integrala, 40 gr de avocado taiat rondele, doua oua fierte si o rosie. Eu le mananc sub forma de sandwich. Puteti face si o salata din ingrediente.
– un ceai verde

Gustare: o banana si o nectarina

Pranz: Peste (cod)la cuptor ( 150 gr ), cu putin ulei de masile si condimente verzi, cu mix de legume verzi  (250 gr) – salata.

Cina: Paste integrale cu broccoli 250 gr. Pentru cina am si un filmulet de prezentare. Semintele care apar sunt de canepa si le puteti folosi si voi.

Completari – micul dejun l-am luat inainte de antrenamentul de dimineata cu o ora. Cina am luat-o la ora 17.00. Utimul antrenament fiind la ora 20.30, aveam nevoie de multa energie. Incercati sa pastrati o distanta de 3 ore intre mese.

semnatura-dianastirbu