Meniul sanatos pentru o saptamana se incheie cu propunerea ca pentru zilele 6 si 7 sa va alegeti inca odata dieta din ziua sau din doua zile preferate, din cele propuse de mine.

Eu oricand mi-as incepe ziua cu budinca de chia. Am pregatit pentru voi si ultima reteta pe care am facut-o cu minunatele seminte. Sper sa va determin sa preparati reteta, pentru ca este delicioasa si sanatoasa.

Primul strat este din seminte de chia cu lapte de quinoa. Proportia este de 10 linguri de seminte cu 13 sau 14 de lapte. Nu am folosit indulcitori. Laptele in gasiti usor si nu contine zahar.
Se amesteca cele doua ingredite cu un mixer vertical.
Topingul este din mango su seminte de psyllium. Eu am folosit o bucata de mango si o lingurita de seminte psyllium. Se amesteca bine tot cu un mixer vertcal. Gustul este acrisor, iar semintele de psyllium incheaga foarte bine compozitia.

Un meniu sanatos impune un stil de viata. Eu prefer sa prepar acasa cat mai multe din retete. Chiar daca primul gand care urmeaza este lipsa timpului, sa stiti ca daca va doriti gasiti variante si pentru prepararea meselor.

O portie de 200 de grame de  budinca este recoamndata la micul dejun, inainte de antrenament. Reteta este vegana, fara gluten si fara zahar. 3 linguri de seminte contin 179 calorii, 6 g de proteina si 15 grame carbohidrati.

Nu uitati ca imi puteti scrie oricand daca aveti intrebari.

semnatura-dianastirbu

budinca-de-chia-cu-mango