Am promis ca revin cu meniuri de post. Iata idei pentru inca trei zile. Eu imi gatesc mai des in aceasta perioada si chiar daca pare greu, nu este. Ma simt foarte bine, sunt energica, si fac antrenamente in continuare. Nu am sa va dau un gramaj pentru meniurile de mai jos. In post nu tinem diete. Mancati cat simtiti nevoia, dar nu exagerati. Si nu uitati! Ultima masa sa fie luata la maxim ora 8.00

Ziua 1.

Mic dejun: Lapte de migdale sau de caju cu ovaz si stafide ( un bol). De preferat, lasati ovazul de seara in lapte.
Gustare: o banana cu un mar

Pranz: humus 100 de gr cu lipie integrala

Gustare: Clatite de post cu gem

Cina: Legume si cartofi la cuptor – o portie mica

Ziua 2.

Mic dejun: 3 felii de bruschete cu rosii proaspete

Gustare: fistic, nuci alune ( 70 de gr)

Pranz: orez inegral cu satata de varza

Gustare: fistic

Cina: salata de cruditati cu branza tofu

Ziua 3.

Mic dejun: suc de portocale cu lamaie

Pranz: legume cu paste inegrale

Cina: piure de mazare cu salata verde

Reteta de azi este pentru piureul de mazare. Eu am descoperit o reteta minunata si atat de incantata sunt de ea ca trebuie sa o incercati si voi. Pun la fiert un cartof, jumatate dintr-o telina, doi morcovi. Dupa 10 minute adaug si mazarea. Cand s-au fiert toate legumele le pun amestec bine cu un mixer si le condimentez. Nu aveti nevoie de unt, de lapte, de iaurt sau alte lactate. Gustul este bestial. Aroma telinei completeaza foarte bine mazarea si piureul este exceptional.

Mult succes in bucatarie!

IMG_3775