Toata ziua m-am gandit la idei pentru micul dejun. De la inceputul verii am inceput sa alerg. Niciodata nu mananc inainte de antrenament si incerc sa ma trezesc de fiecare data la aceiasi ora. Am constatat insa ca atunci cand ma trezesc la 7 dimineata, antrenamentele de seara devin cam obositoare. Am nevoie de variante care sa imi si completeze munca depusa la antrenament.
Micul meu dejun preferat este omleta. Imi place la nebunie sa o prepar acasa si tot pentru omleta optez si cand iau micul dejun in oras. Combinatii nu fac niciodata atunci cand o prepar, insa nu lipseste niciodata salata verde din farfurie. Uneori optez si pentru alete legume, de cele mai multe ori tot de aceiasi culoare. Fiind masa mea preferata as opta pentru ea si la pranz si seara. Din pacate nu este posibil si nici nu e recomandat. Nu am probleme cu colesterolul insa pentru a evita toate problemele de obicei imi cumpar sau primesc de la prietena mea Adina, de cele mai multe ori, oua de prepelita. Daca aveti nevoie de un distribuitor cereti-mi datele de contact. Recomand produsele ei bio.
Revenind la primul meu gand cand vine vorba de micul dejun mai trebuie sa va spun ca festunul acesta il repet de maxim trei ori pe saptamana. Pentru restul zilelor tot incerc sa gasesc variante pe care sa le astept cu nerabdare.
Nu consum deloc lactate asa ca misiunea e destul de complicata. Din zona cerealelor consum hrisca si ovaz asa ca m-am gandit sa gasesc o reteta care sa le includa pe amandoua.
Am reusit sa fac clatite din fulgi de hrisca si ovaz cu afine. Recomandarea mea e sa folositi fructe de sezon. Maine am sa incerc cu capsuni.

100 gr – fulzi de ovaz

100 gr – fulgi de hrisca

apa cat sa se formeze o pasta

100 de gr de fructe de padure/fructe de sezon

Eu evit cat mai mult gustul dulce. Il prefer pe cel natural dat de fructele din compozitie. Voi puteti sa utilizat putin sirop de artar. In plus puteti sa folositi in loc de apa, lapte sau iaurt. Deasemenea, daca va doriti in compozitie dulceata puteti opta pentru una facuta in casa si cu zahar invertit sau chiar neindulcita. Am si eu o varianta pentru voi : http://dianastirbu.ro/shop/produse/alimentatie/magiun-din-struguri-fara-zahar/
Intotdeauna folosic tigaie de ceramica pe care o ung cu putin ulei. Nu le prajesc mult niciodata. Se poate folosi si un sirop dupa ce se racesc.

Puteti manca doua portii medii langa o ceasca de cafea. O sa aveti energie pana in jurul pranzului. Daca faceti antrenamente dimineata, luati micul dejun dupa o ora dupa ce ati terminat exercitiile.

#miercureagatim

idei-de-mic-dejun-diana-stirbu