In week-end  prepar in amanunt meniurile. Fac cumparaturile intotdeaua de vineri. Acum realizez ca am devenit destul de organizata in ultimul timp. Spiritul meu de balanta dezordonata imi sta in cale de cele mai multe ori. Dar, pentru organizarea meselor, se pare ca reusesc sa ma organizez din timp.
Am fost intrebata de unde fac cumparaturile. In acest sezon legume si fructe primesc de la parintii mei, in fiecare saptamana. De la piata completez lucrurile pe care ei nu le au, dar se intampla foarte rar.
Pentru restul cumparaturilor oscilez intre Kaufland, Lidl si Dm. La cat de vast gatesc, nu pot sa ma limitez la un singur magazin.
Azi am pregatit un mic dejun pe care il ador – ou in crusta si salata cu rosii si couscous.  Portia recomandata este cea din fotografie.
Completari:
– crusta de placinta o fac eu. Nu cumpar niciodata aluat. O sa va pun reteta mea de aluat de tarta in curand. Fac tot timpul o cantitate mai mare si o pastrez la congelator. Azi am pus in recipiente de lut compozitia, am lasat-o la cuptor 10 min, apoi am pus oul in recipient, din nou am apelat la cuptor si dupa inca 10 minute oul in crusta de placinta a fost gata. Are un gust formidabil.
Salata este din rosii proaspete si salata verde, cu putin ulei de masline. Am presarat peste salata doua linguri de couscous, si el preparat cu ceva timp inainte. Fac odata pe saptamana si il tin la frigider. Nu-mi place gustul lui cand e cals si il folosesc cam la toate salatele.
ou-salata-mic-dejun

Gustarea de azi este un pahar de smoothie ( o felie de pepene galben, 2 curmale, 30 de gr. caju lasat hidratat 4 ore )
smoothie

Pranzul – 100 de gr de carne de curcan la cuptor cu salata de cruditati – 250 de gr ( salata verde, castraveti, rosii, ulei de masline)

Cina-  salata de spanac cu quinoa .
Reteta pentru salata:
-100 de gr quinoa fiarta
-spanac
– cateva bucati de sfecla rosie fiarta ( optional)
-ulei de masline
-seminte ( dovleac, floarea soarelui, in) – folositi putine, cat luati intre degete
-un mango feliat in patratele.
-cateva boabe de rodie
-feliute subtiti de para.
Cantitativ o sa va iasa mai multa. Mancati cel mult  250 de gr. Nu cred ca poate cineva sa manance mai mult, pentru ca e destul de consistenta.

Pofta buna!

semnatura-dianastirbu

salata-quinoa

Nu uitati ca:

-dietele trebuiesc personalizate
-acest articol nu va pune in pericol sanatatea; are scop informativ.
– nu mananc lactate.
-nu consum zahar
-cina o iau la ora 19.00 cel tarziu
-e foarte important sa cantariti mancarea
-meniul este facut in functie de antrenamentele pe care le sustin
-dupa antrenament, prima masa pe care o puteti manca, va recomand sa fie la cel putin o ora jumatate.
-daca practicati kangoo jumps, nu mancati cu cel putin doua ore inainte de antrenament. Puteti opta pentru gustare, in acest caz

Meniul are in jur de 2000 de calorii. Daca va doriti unul mai putin caloric puteti scoate gustarile.