Miercurea, de obicei, noi gatim seara. Asta nu inseamna ca nu putem prepara si meniuri pentru prima parte a zilei. Toate fetele din gasca #miercureagatim vin la intalnire direct de la antrenamente. Odata pe saptamana avem voie sa ne rasfatam. In plus clatitele pe care le-a propus Elena, pentru ca saptamana trecuta a fost randul ei sa gateasca, nu au zahar si nu contin faina.
Clatitele proteice au iesit atat de bune incat si acum cand va scriu articolul imi doresc cu disperare sa termin mai repede si sa dau fuga in bucatarie sa prepar o portie.
Compozitia se mixeaza si are urmatoarele ingrediente: nuca, fulgi de ovaz, cateva liguri de pudra proteica, cacao, banane, oua de prepelita. Nu o sa va spunem cantitatile pentru ca va determinam sa alegeti  si alte ingrediente, care va plac si care nu sunt calorice ca sa le puteti combina. Textura clatitelor nu trebuie sa fie una foarte moale. Se pun direct in tigaia incinsa si se intorc de pe o parte pe alta pana se rumenesc bine. Dupa ce sunt gata incepe ornarea. Eu mi le-am ales simple. Nu prea mixez alimentele. Fetele au avut de ales intre iaurt grecesc, stafide, banane, goji.
Sunt extraordinar de bune si destul de simplu de facut.
Pregatesc o strategie de dezvoltare a categoiei de gatit a blogului. In curand voi filma retete din dietele pe care le recomand. Partea frumoasa e ca voi avea si invitati minunati.

#miercureagatim

Miercurea-gatim

 

clatite-proteice