Efortul este mai putin resimtit in momentul in care inlocuiti adidasii normali cu ghetele kangoo jumps

Iată un exemplu primit de la Beth Kruper USA, instructor kangoo jumps si antrenor personal:

“O clientă, care efectua exerciţii de step aerobic purtând încălţăminte sport obişnuită, înregistrează o frecvenţă cardiacă de 166 bpm, mi-a zis: “Dumnezeule, Beth, mă omori, putem să facem altceva? ”
Aşa că am încălţat ghetele Kangoo Jumps şi am început să lucrăm programul “KangooPower”. În minutul zece o întreb frecvenţa cardiacă: 170!!! Dar nu era epuizată! Mi-a spus: “Nu resimt antrenamentul ca fiind la fel de dificil, dar frecvenţa mea cardiacă este mai ridicată!!”.
Un exerciţiu foarte solicitant, dar al cărui efort este mai puţin RESIMŢIT, participanţii pot lucra mai mult şi la o intensitate mai mare, aceasta este CHEIA succesului!

Cu alte cuvinte, daca va doriti sa va imbunatatiti rezistenta cardio, kangoo jumps este raspunsul. Vreti sa alergati cu viteza mai mare si sa mergeti la cele mai solicitante antrenamente? Nu uitati sa incepeti tot procesul cu antrenamentele kangoo jumps.

Vara si eu am obiceiul ca la antrenamentul de vineri seara sa le invit pe cliente sa facem antrenamentul in aer liber. Daca nu aveti timp sa ajungeti la antrenamente, puneti-va castile in urechi si alergati in parc pe ghete. O sa ardeti de doua ori mai multe calorii si o sa rezistati mult mai mult ca in mod normal.

#kangoojumps

sursa – http://kangoojumps.com

maraton-de-slabit