Am pregatit un articol in care gasiti cateva sfaturi despre cum sa reduceti vizibil grasimea de pe abdomen. La ultimul curs la care am participat ( ma refer aici la partea de nutritie) s-a discutat intens despre un hormon de stres, despre care sunt convinsa ca ati tot auzit si voi: cortizol. In linii mari persoanele stresate se ingrasa pentru ca nivelul ridicat de cortizol reduce capacitatea organismului de a lupta împotriva bolilor.
Este adevarat ca nu putem sa nu fim stresati in societatea de azi, insa cel mai important e cum ne comportam noi in situatii de stres. Vi se intampla ca uneori chiar daca aveti multe griji, totusi ceva sa va determine sa ramaneti optimisti? Stiati ca acest lucru e legat intr-o mare parte de nivelul glicemiei? Cu alte cuvinte, daca esti la dieta si esti foarte stresat reactionezi mult mai agresiv ca in cazul in care consumi carbohidrati in ziua respectiva.
Am sa va povestesc putin despre mine in perioada ianuarie – martie 2015. Nu cred ca am fost mai stresata vreodata atat de tare. Am avut o perioada foarte ciudata si fara ajutorul familiei nici acum nu cred ca reuseam sa o depasesc. In adolescenta mai avusesem probleme cu cateva kilograme in plus, in rest niciodata nu mi-a fost greu sa slabesc. In aceasta perioada, de care va spuneam mai sus, m-am ingrasat. Am mai oscilat si in alti ani, dar de data aceasta nu am putut sa slabesc la fel de usor. Intr-un final, prin dieta, cursuri, antrenamente intense, alergare, am reusit sa aflu cauza. Daca mie mi-a fost greu, ma intreb cate dintre voi tot cauta raspunsuri….
Revenind la sfaturi, poate reusiti sa urmati cateva din cele pregatite pentru acest articol:

1. Am reusit sa fac rost de cateva retete de sucuri care, baute dimineata, stimuleaza arderea colaceilor de pe abdomen. Ca tot suntem in sezonul fructelor am pregatit pentru voi o reteta cu pepene rosu si pepene galben.
Amestecam intr-un blender miezul rosu  si galben de la cei doi pepeni. Pastram samburii de la pepenii rosii. Adaugam putina scortisoara si piper cayenne. O sa observati ca instant simtiti caldura in corp si de cele mai multe ori incepti sa transpirati. Eu consum destul de multe sucuri cu fructe sau cu legume.

2. Folositi creme speciale pentru aceasta zona. Va recomand un gel crema pentru abdomen si talie, de la Ten Cosmetic, pe care il gasiti la mine pe shop: http://dianastirbu.ro/shop/produse/cosmetice/gel-crema-pentru-abdomen-si-talie-no-stop-slim/. Colaborarea mea cu acest brand a inceput de curand si am sa vin in curand si cu mai multe sfaturi. Va recomand gelul  inainte de antrenamente. Efectul se dubleaza.

3. Stiu ca nu putem inlatura stresul; incercati sa nu reactionati foarte agresiv in situatii stresante. O persoana optimista are tot timpul de castigat. Greu de realizat, dar nu imposibil.

4. Mergeti la antrenamente cardio de doua, trei ori pe saptamana. Incercati cateva sedinte cu un personal trainer. O sa va ajute enorm sfaturile si poate gasiti impreuna un sport care sa va motiveze.

5. Cititi mai mult, nu lasat lucrurile negative sa va influienteze. Plecati cat mai des din Bucuresti 🙂

In linii mari avem nevoie de multa liniste, de opt ore de somn, de fericire cu alte cuvinte. Mancati cat mai multe fructe si legume de sezon si incercati sa nu combinati foarte mult alimenetele. Nu stiu daca ati observat insa sunt perioade in care parca in jurul taliei nu reusiti deloc sa slabiti. Nu sunteti singurele care aveti aceste probleme, dimpotriva. Apelati la sfatul unui profesionist. O simpla dieta sau trei antrenamente pe saptamana nu sunt suficiente, din pacate.  Pana la urmatorul articol, va doresc spor la antrenamente!
Voi cum reusiti sa va relaxati?

IMG_5681