Daca ati descoperit beneficiile antrenamentului cardio pe ghetele kangoo jumps si deja participati la antrenamente, am pregatit cateva sfaturi pentru a obtine rezultate si mai bune.
In timp morivatia dispare si e foarte important sa va mentineti motivatia sau starea de spirit pozitiva. Incercati sa aveti tot timpul o lista de dorinte si cand vine vorba de antrenamente. Daca o sa participati dor pentru ca trebuie, atunci rezultatele in timp nu vor mai aparea.
Optati pentru cele mai confortabile echipamente.
Convingeti o prietena sa va insoteasca la sala.
Notati-va intr-o aplicatie fiecare antrenament pe care il faceti. Acest lucru va motiveaza teribil. Un jurnal al vostru o sa va ajute sa realizati cat de mult s-a imbunatatit rezistenta voastra la efort. Si o sa se imbunatateasca cu siguranta.

Ca rezultatele sa fie extraordinare am pregatit si o lista de gustari pentru care puteti opta inainte si dupa antrenament.

Gustarea inainte de antrenamentul cardio, implicit kangoo jumps, trebuie sa fie usoara si luat-o cu 2 ore inainte de sesiune. Puteti opta pentru mere cu unt de nuci, zmeura cu unt de arahide, iaurt grecesc cu seminte mixte, nuci și fructe uscate, fulgi de ovaz, iaurt si fructe, branzica dulce cu fructe de padure,

Dupa antrenament corpul tau trece in modul de recuperare,  asa ca ai nevoie de o masă densa de nutrienti pentru a se potrivi cu aceasta munca grea. Este momentul pentru a manca cateva proteine in plus: pui la gratar și legume, salata mixta de legume de avocado si piept de curcan, somon la cuptor cu salată verde, hummus si bastoane de legume asortate.

Daca nu puteti ajunge la clasele de grup recomandarea mea este sa alergati pe ghetele kangoo jumps in parc. O aplicatie buna pe telefon o sa va ajute si incercati sa depasiti viteza si timpul fata de antrenamentul anterior.

Va astept la antrenamentele mele! Ma gasiti in fiecare seara de luni, miercuri si vineri in sala de sport a Scolii nr. 12 Herastrau.