Saptamana aceasta implinesc 6 saptamani de cand am facut operatia cezariana. Ma simt bine si sunt pregatita sa reincep antrenamentele. Programul de luna aceasta il gasiti aici: https://goo.gl/5nSxdd.
In plus, ma gasiti si in fiecare seara de miercuri, la ora 20.30, la Scoala nr. 12 Herastrau ( strada Borsa, nr.27), pana la Craciun. Aici voi preda o clasa speciala, de tonifiere, care se numeste Legs & Butt. Inscrierile se fac pe e-mail la fitmom@dianastirbu.ro

Odata cu revenirea la antrenamente mi-am propus ca in fiecare saptamana sa va propun online cate un exercitiu, sau un mini circuit.

Aceste exercitii fac parte din programul meu Postnatal Fit Mom si sunt recomandate in functie de saptamana pe care o traversez eu. Mai exact, primul exercitiu pe care il recomand dupa operatia de cezariana, incepand cu cea de-a 6-a saptamana, sau dupa ce medicul vostru va da acordul sa faceti sport, se numeste glute-squeez (muschiul fesier se numeste ‘gluteus’; el este alcatuit din gluteus maximus, gluteus medius si gluteus minimus.)
Motivul pentru care incep cu acest exercitiu, este ca un fesier puternic (si incordat) iti protejeaza spatele.
Cel mai mare beneficiu un al exercitiului glute squeez este ca te va invata cum sa iti folosesti gluteii pentru a-ti menaja spatele. In plus, daca aceasta zona musculara este bine antrenata, genuflexiunile si indreptarile iti vor parea mai usoare.

glute-squeeze

  • Asezati-va pe spate cu genunchii indoiti.

  • Ridicati bazinul de pe sol si ramaneti sus cu fesierii incordati timp de 5 secunde, apoi coborati fara sa atingeti solul.

  • Repetati de 20 de ori, faceti pauza, apoi mai faceti inca 3 serii. In pauza, relaxati-va pe sol, timp de 10 secunde.

Incercati sa faceti seriile acasa. Nu aveti nevoie de echipament. La antrenamentul de miercuri, din Scoala nr.12 Herastrau, o sa fac un live pe pagina mea de facebook, pentru a va arata o parte din antrenamentul pentru fesieri pe care l-am pregatit pentru grupa de acolo. Pana saptamana viitoare, cand va voi propune urmatorul exercitiu, incercati sa faceti seriile recomandate in fiecare zi. Spre sfarsitul saptamanii puteti creste numarul repetari cu cate 10 exercitii pe zi.

Succes si sper sa va antrenati cu noi!

#jurnalpostanatal