Un nou-nascut iti poate intoarce lumea cu capul in jos, in cel mai placut mod cu putinta.

Este normal ca in primele cateva saptamani dupa nastere să te simti coplesita si obosita, pana cand vei reusi sa descoperi o rutina eficienta pentru tine si pentru copilul tau.

La mine iata cum au stat lucurile. Initial, dupa ce am nascut, mi-am spus ca voi lua o pauza de la antrenamente. La 2 luni dupa ce Victor s-a nascut mi s-a oferit posibilitatea sa deschid studioul Fit Mom. Era un spatiu disponibil in cladirea in care imi doream enorm sa imi tin antrenamentele. Si pentru ca a aparut aceasta ocazie, am decis sa fac marele pas si sa imi reiau activitatea mai devreme decat am crezut.
Nu a fost nimic planuit, dar asa am ajuns sa deschid studioul. Cu bebelusul din dotare a trebuit sa fac tot felul de calcule si planuri astfel incat sa pot tine si ore sa-l implic si pe el in activitatea mea.
Acum, la aproape 7 luni, Victor ma insoteste atat la antrenamentele de grup de la studio cat si la evenimente. Mai mult, il iau si la filmari, dupa cum o sa vedeti in videoclipul pregatit pentru aceasta postare. El s-a adaptat incredibil de bine si mersul la sala face parte din rutina noastra. In plus, este foarte sociabil si nu se sperie cand vede multa lume in jur. Sunt foarte mandra ca am reusit sa ajungem in acest punct.
Din experienta mea, va asigur ca daca insistati si sunteti constante, va puteti integra bebelusul in programul vostru.

Referitor la antrenamentele postpartum, va recomand sa incepeti cu exercitii usoare, acasa, cu bebelusul in brate sau langa voi. Eu am folosit mult balansorul. Victor statea in el si era fascinat de miscarile mele. Am folosit si muzica si se distra mult cand ma vedea la antrenament. Va mai puteti antrena si cand el doarme, important este sa faceti miscare zilnic, dupa ce medicul va da acordul.

Exercitiile fizice uşoare va pot ajuta sa va refaceti dispoziţia afectiva, sa va cresteti nivelurile de energie si sa va reveniti mai rapid in forma, dupa sarcina. Daca ati fost si o gravida activa, cu atat mai mult, va veti recupera mai usor postpartum.

Am pregatit pentru voi un videoclip de 7 minute cu exercitii pe care le puteti face si daca sunteti insarcinate sau proaspete mamici. Am filmat alaturi de 2 cliente, foarte dragute. La filmare aveau 33 si 34 de saptamani. Au venit constant la antrenamentele mele in timpul sarcinii si prin videoclipul realizat sper sa stimuleze cat mai multe viitoare mamici sa fie active.
Exercitiile sunt simple si sper ca veti ajunge rapid si usor sa faceti 50 de genuflexiuni zilnic in timpul sarcinii sau postpartum. Daca nu sunteti o persoana activa, va recomand sa incepeti cu mai putine repetari si sa cresti numarul exercitiilor treptat.

Va invit la pe 26 la un eveniment sportiv ce cuprinde primele exercitii recomandate dupa sarcina.
Numele programului este Fit Mom Postnatal si este realizat in parteneriat cu Elevit .
Mai multe detalii gasiti aici: http://dianastirbu.ro/jurnal-postnatal/antrenament-cu-primele-exercitii-recomandate-dupa-sarcina

Participarea este gratuita.
Inscrierile se fac pe e-mail la fitmom@dianastirbu.ro sau la tel: 0735.094.374

Locatie: Stay Fit Titulescu 
Ora de incepere- 12.30; Durata: 1h/30 de min
Cand? sambata, 26 mai

antrenament pentru acasa postpartum