In timpul sarcinii, muschii abdominali se intind pentru a se adapta creșterii bebelusului. La unele femei, presiunea este atat de mare incat apare separarea musculara abdominala.
Aceasta afecțiune este cunoscuta sub numele de diastaza abdominala si afecteaza pana la 60% din proaspetele mamici.
Am pregatit un videoclip cu exercitii recomandate in cazul in care aveti aceasta afectiune.

Stiati ca este nevoie de minim sase saptamani pentru ca uterul sa se contracte pana la dimensiunea pre-sarcinii?

In aceasta perioada apar probleme hormonale si schimbari emotionale diferite de la o persoana la alta.
Nu uitati ca fiecare sarcina este diferita si ca trebuie sa aveti acordul medicului pentru a reincepe antrenamentele postnatale. In plus, pentru o afectiune precum diastaza abdominala va recomand sa mergeti la un specialist sau sa urmati programe specializate, personalizate.

Va invit din nou la un antrenament de grup, dedicat femeilor insarcinate, ultimul din aceasta serie. Impreuna vom descoperi top 10 cele mai bune exercitii recomandate in sarcina. Am pregatit o serie de exercitii pe care le veti putea repeta si acasa, pe tot parcursul sarcinii. Ne dorim sa vedem cat mai multe gravidute active si frumoase. Va asteptam sambata, 24 noiembrie la ora 13.00, la Stay Fit Tei, in sala de aerobic. Intrarea este gratuita. Mai multe detalii gasiti aici: https://goo.gl/YRaSGu

exercitii diastraza abdominala