Dupa 9 luni de sarcina simtim cu nerabdare nevoia de a reveni la antrenamente si totodata de a ne recapata corpul dinainte. Este foarte important insa sa aveti rabdare si sa nu incepeti sa mergeti la antrenamente grele, pe care le faceati inainte de sarcina, pentru ca ele va pot provoca mai mult rau decat bine si chiar pot impiedica procesul de vindecare postpartum.

Primele 12 saptamani de exercitii dupa sarcina sunt foarte importante si cuprind antrenamente pe care le puteti incepe imediat dupa ce medicul va ofera acordul sa reveniti la sala si dureaza in principiu 3 luni.

Stiati ca este nevoie de minim sase saptamani pentru ca uterul sa se contracte pana la dimensiunea pre-sarcinii?
Majoritatea obstetricienilor si moaselor recomanda sa incepeti sa faceti sport dupa 4-6 saptamani in cazul unei nasteri naturale, fara complicatii si dupa 6-8 saptamani dupa cezariana.

Dupa aceasta perioada cu exercitii specifice si de regula personalizate, in videoclip gasiti cateva exercitii pentru abdomen. L-am realizat la 10 luni dupa sarcina pentru proiectul Fit Mom realizat impreuna cu www.elevit.ro. Exercitiile sunt adresate persoanelor care deja s-au intors la antrenamente.

Nu uitati  de evenimentul de sambata, 29 septembrie, ora 13.00, la Stay Fit Tei, unde va invit la o noua sesiune de antrenamente dedicate femeilor insarcinate, realizate impreuna cu www.elevit.ro.
Inscrierile se fac pe e-mail la fitmom@dianastirbu.ro.
Participarea este gratuita, dar locurile trebuiesc rezervate in prealabil. Detalii gasiti aici: https://goo.gl/r51eQY