Desi micutul şi-a facut deja aparitia, organismul vostru va avea nevoie de cateva luni pentru a-si reveni la normal.

Dupa nastere, corpul vostru are nevoie de ajutor pentru refacere, iar gimnastica postnatala este o metoda eficienta de revenire la o forma fizica de invidiat. Fie ca ati nascut natural sau prin cezariana, din saptamana a 6-a postpartum, sau dupa ce medicul v-a dat acordul, puteti incepe activitatea fizica.

Pe masura ce organismul isi revine dupa sarcina si dupa nastere si incepe sa produca laptele matern pentru copil, va puteti astepta la mai multe modificari fizice.

Va recomand sa optati pentru o alimentatie sanatoasa si exercitii usoare, destinate proaspetelor mamici. Am pregatit pentru voi cateva sfaturi, care sa va ajute in perioada postnatala

  1. Dacă nu aveti timp sa mergeti la sala, simpla plimbare cu bebelusul purtat într-un sistem ergonomic poate inlocui un antrenament de câteva minute. Acum ca vremea este frumoasa puteti iesi chiar de mai multe ori în parc. Plimbarea in natura va face bine amandurora.

  1. Mancati la ore fixe si optati pentru gustari sanatoase intre mese. Cand incepeti diversificarea, puteti manca odata cu bebe. Programul lui va va ajuta si pe voi sa fiti ordonate cu mesele.

  1.  Luati vitamine destinate perioadei postpartum.

  2. Alaptarea exclusiva inseamna si nopti nedormite. Iar lipsa somnului va poate provoca pofta de dulce. Preparati-va in casa cat mai multe variante de dulciuri sanatoase si evitati pe cat posibil dulciurile procesate.

  3. Beti multa apa. Hidratarea va ajuta sa slabiti mai usor si, de asemenea, este importanta pentru productia de lapte matern.

  4. Evitati exercitiile cardio care v-ar putea suprasoliocita. Sportul nu trebuie sa fie o presiune, ci mai degraba un moment de relaxare și reechilibrare.

  5. Faceti antrenamente acasa.

Am pregatit un nou videoclip, cu exercitii recomndate postpartum. Antrenamentul se poate face si daca sunteti insarcinate.

#elevit #jurnalpostnatal

exercitii postpartum