Primele 12 saptamani de exercitii dupa sarcina sunt foarte importante si cuprind antrenamente pe care le puteti incepe imediat dupa ce medicul va ofera acordul sa reveniti la sala si dureaza 3 luni. De aceea m-am gandit sa filmez un set de exercitii pentru proaspetele mamici dar si pentru gravidute, pentru acasa.

Antrenamentul Postnatal Fit Mom a fost creat pentru a clarifica tema indelung dezbatuta a exercitiilor recomandate dupa sarcina. Perioada imediata postpartum este una de vindecare a corpului nostru insa il puteti ajuta sa-si revina intr-un mod activ.

Acest program ofera mamelor cunostiintele si instrumentele necesare de recuperare dupa sarcina in conditii de siguranta si eficienta.

Stiati ca muschii planseului pelvin si musculatura abdominala vor avea nevoie de tonifiere dupa sarcina?
Este o idee buna sa va alaturati altor proaspete mamici la cursuri de exercitii postnatale.

Victor implineste in curand 7 luni. Eu m-am recuperat fantastic de repede. Ma asteptam ca daca am nascut prin cezariana lucrurile sa fie mai complicate, dar nu a fost deloc asa. Din experienta mea, nu numai sarcinile sunt diferite, ci si recuperarea postnatala. Fiecare dintre noi suntem diferite si ne recuperam intr-un timp mai scurt sau mai lung.
Iata statisticile recuperarii mele postnatale:
1. La 7 luni dupa cezariana am 59 de kg. Cand am ramas insarcinata aveam 58. In sarcina am luat in jur de 9 kg. Mi se pare ca mi s-a schimbat putin conformatia, dar cred ca in bine.
2. Nu fac inca abdomene, dar mi s-a retras total surplusul de grasime de pe burta. Nici nu recomand abdomenele in antrenamente inainte de 6, 7 luni postpartum. Recunosc ca am incercat sa fac de cateva ori si nu m-am simtit confortabil.
3. Am avut rabdare si nu m-am avantat sa fac antrenamente grele. Nici nu este asta ideea. In schimb m-am antrenat ca la carte, ca dupa o interventie chirugicala, si am slabit foarte frumos.
4. Nu tin o dieta. De fapt nu pot. Pentru mine alaptarea a insemnat si un consum caloric foarte mare. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu pot sa mananc putin in perioada asta. Pofta de carbohidrati este extrem de mare si efectiv am incetat sa ma mai lupt cu mine. Mananc in jur de 300-3500 de calorii zilnic si nu m-am ingrasat. Dimpotriva, am slabit vizibil.
5. Ma simt foarte bine cu noua mea silueta si ma imbrac si in hainele dinainte de a ramane insarcinata. Imi era dor!
6. Din pacate nu am timp sa mai merg la masaj.

Viitoarele mamici, care se inscriu la cursurile pe care le sustin pentru gravide, au ocazia sa socializeze si se simt mai bine intr-un mediu in care toata lumea este preocupata de sport. In acest fel devin si mai motivate sa faca miscare constant in sarcina.
Chiar daca, dupa ce apare bebelusul, este putin mai greu sa se organizeze si sa ajunga constant la antrenamente, de cele mai multe ori, gravidutele care se antreneaza cu mine, revin si dupa ce devin mame.

Am pastrat legatura cu toate clientele mele si ma bucura foarte mult acest lucru. De multe ori imi scriu si imi cer parerea in diverse situatii pe care le intalnesc. Si eu am trecut prin astfel de etape si stiu cat e de important sa fie cineva langa tine, ca proaspata mamica si sa te ghideze.
Am filmat alaturi de Oana si Elena exercitii recomandate proaspetelor mamici. Ele se pot efectua si in sarcina. Le veti cunoaste pe fete si la evenimentul de sambata, 26 mai, adresat proaspetelor mamici.

Spor la antrenamente!

#elevit #elevitromania #fitmompostnatal