Daca inainte de sarcina poate mai faceam exceptii, acum bebelusul meu imi impune sa mananc sanatos.  Seamana cu mine, se alimenteaza corect.
Combinatiile sanatoase la care poftesc sunt urmatoarele:
– salata verde cu avocado si castraveti
-salata de castraveti cu lamaie
-unt de arahide pe paine integrala

unt-de-arahide

-unt de arahide cu meremar-cu unt de arahide

-dovlecei picanti pane ( ii fac la cuptor si sunt foarte buni!)

dovlecel pane
-dintre toate fructele posibile eu pot manca ananas si mere. Am descoperit ca ananasul merge foarte bine stropit cu lamaie. Va rog sa incercati, o sa va placa!

Trebuie sa va povestesc si care sunt trendurile in acest an in ceea ce priveste alimentatia sanatoasa si m-am gandit sa vi le spun si voua pentru ca mie imi plac foarte mult. Nu sunt chiar toate. Am ales ceea ce deja am incercat sau preparat.

paste vegane – se obtin din dovlecei. Seamana cu niste spirale. Eu folosesc o razatoare speciala pentru ele. Acestea sunt o varianta geniala cu care puteti inlocui pastele traditionale. In plus au mult mai multe calorii.
conopida in locul orezului. Nu o sa va vina sa credeti, dar gustul este foarte asemanator. Conopida se marunteste intr-un robot de bucatarie si se foloseste pe post de orez. Pilaful din conopida este delicios si la fel ca varianta de mai sus, are calorii mai putine.
– chipsuri vegane. Eu sunt fan chipsuri vegane. Le fac din cartofi dulci sau dovlecei. Trebuie sa le incercati si va recomand sa folositi multe,
-Alimentul minune al anului este sorgul, o cereala care nu contine gluten si care are o cantitate uimitoare de 22 de grame de proteine la o singura cana (192 grame) de cereale intregi, gatite. N-am incercat-o inca dar e pe lista mea si va anunt in curand ce rezultate am de la ea. Am aflat a se gateste ca orezul. Se fierbe intr-o cantitate tripla de apa.

Dupa cum vedeti mesele mele din aceasta perioada nu necesita prea mult timp petrecut in bucatarie. Ma deranjeaza deja foarte tare mirosurile si incerc sa gatesc cat mai putin. Astept cu nerabdare parte distractiva din sarcina. Deocamdata ma lupt zi de zi cu starea de rau, greata si cu oboseala, in ciuda faptului ca fac sport si ma alimentez corect.
Daca aveti sfaturi, nu ezitati sa-mi scrieti. Se antreneaza cineva in primul trimestru? Daca da, sunt curioasa sa aflu detalii.

Indiferent ca va plac tredurile alimenatare sau nu, important este sa mancati sanatos. Si aici insist si asupra perioadei pe care o descriu aici. O femeie insarcinata nu trebuie sa manance pentru doi si nu greseste daca face sport. Lucrez in general cu proaspetele mamici care au nevoie de ajutor dupa sarcina. De cele mai multe ori drumul este greoi. Sunt convinsa ca daca s-ar face sport din momentul in care aflati de sarcina( cu acordul medicului), atunci tot procesul s-ar usura. Eu va voi tine la curent cu tot ce fac.

saptamana-9