Am trecut in trimestrul 2. Mai exact am 15 saptamani. De curand am inceput antrenamentele cu fetele insarcinate. M-am bucurat enorm ca programul a fost atat de apreciat de voi si ca numarul de fete pe care le antrenez creste de la o zi la alta.

Articolul de azi este despre sport pentru ca discutiile cu fetele de la antrenamente m-au determinat sa va explic cat de important este sa ramaneti active in timpul sarcinii.
In primul rand am observat ca majoritatea celor care au venit la antrenamente, dupa primul trimestru s-au ingrasat cel putin 4 kilograme. Eu la 15 saptamani cantaresc cu 200 de grame mai mult ca la 5 saptamani. Simt totusi o diferenta insa la nivel abdominal pentru ca nu mai sunt la fel de tonifiata. In rest nu exista diferente vizibile.
Persoanele care s-au inscris la antrenamente mi-au explicat ca principalul motiv pentru care s-au inscris este ca vor sa arate bine si insarcinate si sa se bucure foarte mult de aceasta perioada.

Si cred ca este foarte important sa aratam bine si cand suntem insarcinate! Imi doresc foarte mult sa nu-mi cumpar haine de la raionul de gravide, sa raman la fel de pasionata de fashion ca si acum si sa-mi port burtica ca cel mai frumos accesoriu. Sincera sa fiu, eu chiar astept cu nerabdare a-mi creasca burta si sa pot face poze pe care sa le impartasesc cu voi.

Cel mai important aspect de care trebuie sa tineti cont cand optati pentru sport in timpul sarcinii este starea de bine. Oricat de rau , de obosite, de slabite va simtiti, o sedinta de antrenament o sa va ajute sa va simtiti mai bine. Va garantez lucrul acesta!

Primul trimestru pentru mine a fost un calvar. Imi iubesc copilul si astept cu nerabare sa-l cunosc insa sarcina mea a fost foarte, foarte, foarte grea. Greata am avut in fiecare zi, indiferent de ora. Nu suportam anumite culori, eram nervoasa, irascibila, somnoroasa, uneori toate starile deodata. Am dormit atat de mult incat nu mai stiam in ce zi a saptamanii sunt. Nu suportam mirosuri, gusturi sau anumite haine. Nu am mai reusit sa ies nici in oras. Orice miros de tigara, de cafea sau de carne de pui gatita sau de peste imi provoca o greata incredibila. Am vomat zilnic de cel putin 3 ori pe zi timp de 2 luni, nu conta ca e dimineata sau seara. As putea continua insa nu as vrea sa va schimbati parerea despre acest subiect. Oricum, pe nimeni nu cunosc cu simtomele mele. majoritatea fetelor pe care le antrenez s-au simtit foarte bine. Norocoase!!!
Cu aceste stari mi-am tinut totusi antrenamentele, si asta pentru ca odata ajunsa in studio lucurile se schimbau.
Sportul pentru mine a fost o salvare. Si inainte de sarcina si acum, se pare.

Acum dupa, ce am trecut in trimestrul 2 lucrurile s-au mai calmat. Nu spun ca dintr-o data sunt mai bine dar diferenta este vizibila.

Despre sportul in timpul sarcinii si detalii despre programul de antrenamente dedicat femeilor insarcinate gasiti si intr-un reportaj realizat pentru emisiunea Vorbeste Lumea  http://vorbestelumea.protv.ro/video/sportul-pentru-femei-insarcinate.html

Trebuie sa completez ca analizele mi-au iesit perefct si medicul in continuare ma sustine sa fac sport.
Ma antrenez de 3, 4 ori pe saptamana, in intervale de 30-45 de min.

Am pregatit o lista cu beneficii pe care le veti obtine daca faceti sport in timpul sarcinii:
* Nu va veti ingrasa foarte mult.
* Exercitiile va vor ajuta daca veti opta pentru o nastere pe cale naturala.
* Riscul de diabet gestational scade cu pana la 27%.
* Endorfinele eliberate in timpul antrenamentelor va vor da tot timpul o stare de bine.
* Nu veti avea dureri de spate.
* Sportul influienteaza si sistemul digestiv. Se reduce astfel constipatia.
* Veti avea mai multa energie si o sa deveniti mult mai flexibile.
* Nu veti avea probleme cu umflarea picioarelor
* Imunitatea este dezvoltata si nu veti raci usor
* Perioada de dupa nastere nu o sa fie la fel de dificila si o sa va reveniti mult mai repede.
*  Veti dormi mai bine.
Va astept la antrenamente! Va puteti inscrie aici: https://goo.gl/gWlFl0

sportul in timpul sarcinii

fit mom

 

 

fit mom in action