Dupa ce am aflat ca sunt insarcinata am fost *bombardata* cu fel si fel de informatii. Pana in luna a patra m-am confruntat cu una din grele mai grele perioade din viata mea. Am avut greturi, stari de oboseala si anxietate. Cu toate acestea am reusit sa fiu foarte activa in sarcina si optimista.  Mai jos aveti enumerate lucrurile care m-au motivat si m-au ajutat sa am o sarcina activa.

  • Am tinut un jurnal online al sarcinii. Este uimitor cat de mult m-a ajutat acest lucru. Am poze cu evolutia sarcinii din fiecare saptamana. Sa stiti ca timpul trece foarte repede si o sa regretati daca nu pastrati amintiri.

  • Am continuat sa fiu matinala. Cand ai greturi tendinta este sa stai cat mai mult in casa, sa dormi si sa nu socializezi. Eu a trebuit sa merg in continuare la antrenamente. Indiferent cat de rau ma simteam, dupa ce ieseam din casa dispozitia mea se schimba aproape instant. Fiind vara, orele de antrenament matinale m-au ajutat foarte mult. Diminetile racoroase au farmecul lor!

  • Am renuntat la masina. Nu va imaginati ca am vandut-o. Am limitat drumurile cu ea. Am incercat sa merg cat mai mult pe jos si sa ma bucur de zilele frumoase de vara. Am crezut initial ca o sa ma afecteze caldura. Am mers totusi la antrenamente si pe canicula si le-am tinut pe toate. 

  • Am devenit si mai activa decat eram. Stiu ca suna ciudat, dar asta s-a intamplat. Nu ma refer la intensitatea antrenamentelor, ci la timpul petrecut in parcuri si la studioul unde ma antrenez de obicei.  Gasiti in videoclipul atasat articolului recomandarea mea pentru exercitii in aer liber pentru femeile insarcinate.
    L-am filmat la 34 de saptamani. Exercitiile sunt recomandate in toate cele trei trimestre ale sarcinii.
    Nu uitati ca va astept la evenimentul Fit Mom in Action 2- antrenament gratuit cu modele de exercitii pentru femeile insarcinate, realizat impreuna cu www.elevit.ro. Detalii gasiti aici: https://goo.gl/R6JJRV

  • M-am concentrat pe proiectul Fit Mom in action. Acesta a crescut uimitor si am foarte multe cliente insarcinate. M-a ajutat foarte mult ideea ca acesta a fost lansat in sarcina si ca prin el am cunoscut atatea femei minunate.
    Va recomand sa nu renuntati sa munciti in sarcina. Dimpotriva, alegeti proiecte cat mai frumoase care sa va tina active.

  • M-am antrenat devreme. Primul lucru dupa ce ajungeam la studio dimineata era sa incep antrenamentul. De cele mai multe ori aveam gravidute la primele ore si lucrul acesta era minunat. Practic aveam o partenera noua in fiecare dimineata. Sunt o norocoasa, stiu!

  • Am socializat foarte mult. Am iesit la teatru, film, la terase. Nu am stat singura si nu m-am izolat. Toti prietenii mei nu m-au marginalizat pentru ca eram insarcinata. Dimpotriva, am fost foarte rasfatata!

  • Am vizitat locuri frumoase din Romania. Nu m-am simtit confortabil sa zbor si de aceea vacantele mele din timpul sarcinii au fost in Romania. Si medicul meu m-a sustinut sa calatoresc mult si sa descopar lucruri frumoase in aceasta perioada. Ii multumesc pe aceasta cale.

  • Am mers la cursuri de puericultura.  Pe mine m-au ajutat enorm. Vi le recomand.

  • Am incercat sa fac cat mai des exercitii de respiratie. M-am axat si pe aromaterapie. Am redescoperit aromele care m-a relaxeaza si am profitat de perioada asta ca sa ma documentez mai mult. Chiar functioneaza aromaterapia in sarcina. 

  • Am mers la masaj in fiecare saptamana. 

Pe voi ce va motiveaza sa ramaneti active?

-foto -Mircea Netea
-salopeta yoga Oysho 
-locatie – Parcul Carol 

antrenamente-in-sarcina

antrenamente-pentru-gravide

fitmominaction

fit-mom-in-action