Evenimentul Fit Mom in Action a ajuns la editia numarul 2. Va astept la un antrenament de grup  cu exercitii recomandate in sarcina, sambata – 30 septembrie, de la ora 13.oo, la Stay Fit Tei ( strada Teiul Doamnei, nr. 35 A)

Programul prenatal Fit Mom in action este menit sa consolideze organismul pentru toate schimbarile pe care le va experimenta in timpul sarcinii. Chiar daca este un program personalizat, prin evenimentele de grup pe care le organizez imi doresc sa ofer cat mai multe informatii despre cat de importanta este miscarea pentru femeile insarcinate.
Sportul in timpul sarcinii este important și va poate ajuta sa treceti peste multe disconforturi ale acestei perioade si totodata imbunatateste starea generala a viitoarei mame.

Fit Mom in action 2 este realizat in parteneriat cu Elevit si face parte dintr-o serie mai lunga de evenimente ce vor continua si anul viitor.
Participarea este gratuita, insa aveti nevoie de acordul medicului ca sa faceti sport. Va recomand sa incepeti sa va antrenati dupa morfologia de trimestrul 1. Eu voi avea 36 de saptamani cand voi preda in cadrul evenimentului. Antrenamentul se adreseaza femeilor insarcinate si nu numai. Puteti participa si daca aveti in plan sa faceti un copil.
fit-mom-diana-stirbu

Daca v-am starnit interesul gasiti mai jos mai multe detalii despre cum se va desfasura eveniementul:

Sambata, 30 septembrie la ora 13.00 ne vedem la Stay Fit Tei, in sala de aerobic. Trebuie sa veniti putin mai devreme, sa aveti timp sa va schimbati. Antrenamentul incepe fix la ora indicata. Mentionati ca participati la eveniment si vi se ofera mai multe detalii la receptie.

Am pregatit o diversitate de exercitii care sunt sigure in toate cele trei trimestre ale sarcinii. Ulterior, dupa ce invatati ce tip de exercitii vi se potrivesc, le puteti repeta de cateva ori pe saptamana, acasa. Antrenamentul este unul de tip challenge si vom executa 150 de genuflexiuni. Acestea vor fi completate cu mai multe exemple de tonifiere a bratelor si picioarelor.

Am ales genuflexiunile pentru ca sunt unele dintre cele mai populare si eficiente exercitii care va ajuta sa va intariti musculatura picioarelor si totodata va ajuta sa cresteti mobilitatea pelvisului. Este sunt sigure si le puteti face si acasa, dupa ce intelegeti cum sa le executati corect. Există multe variații variate de genuflexiuni.
Vom alterna intre bodyweight squats, sumo squats, deep squat hold with pelvic floor contraction, etc.  Ele pot fi făcute si fara echipament. Puteti, de asemenea, sa folosiți gantere sau benzi de rezistenta.

Iata cateva dintre beneficiile antrenamentelor prenatale:

  • Ajuta la reducerea durerilor de spate, a constipației, a balonarii și a umflăturilor picioarelor. Gravidele active nu au probleme cu retentia apei.

  • Pot ajuta la prevenirea sau tratarea diabetului gestational

  • Va creste energia

  • Va imbunatateste dispoziția si postura,  tonusul muscular, forta si rezistenta

  • Va ajuta sa dormiti mai bine.

  • De asemenea, activitatea regulata va ajuta sa va mentineti in forma in timpul sarcinii si va poate imbunatati capacitatea de a face fata muncii. In plus, dupa ce se naste bebelusul, aveti sanse mari sa reveniti rapid la kilogramele dinainte.

Una din recomandarile cele mai importante pentru o sarcina sanatoasa sunt exercitiile fizice regulate ( evident,  cu acordul medicului).  Se recomanda 30 de minute de exercitii pe zi . Elevit sustine acest obicei sanatos prin completarea  necesitatilor nutritionale.

Sarcina este o perioada în care ar trebui sa acordați o atentie sporita  sportului si dietei. O alimentatie echilibrata contribuie la sanatatea mamei, cat și a fatului, furnizand elementele nutritive necesare cresterii si dezvoltarii intrauterine. Pentru a avea energie, fiecare nutrient este important.

Femeile insarcinate au nevoie de dublul dozei de acid folic necesar unui adult sanatos. Acidul folic este vital pentru sintetizarea corecta a ADN-ului fatului.  Gama Elevit contine niveluri combinate de acid folic, fier si iod care va ajuta sa acumulați substantele nutritive esentiale pentru perioada sarcinii.

Participarea este gratuita.
Inscrierile se fac pe e-mail la fitmom@dianastirbu.ro sau la tel: 0735094374

Locatie: Stay Fit Tei 
Ora de incepere- 13.00; Durata: 1h/30 de min
Cand? sambata, 30 septembrie

#FitMominAction

fit mom diana stirbu