Ultima luna de sarcina este cea mai complicata, iar ultimele doua saptamani cele mai grele. Majoritatea gravidutelor se confrunta cu dureri de spate, umflarea mainilor si picioarelor sau insomnie. Cea mai mare problema este retinerea apei. De aceea va propunem sa nu renuntati la sport, nici acum, pe ultima suta de metrii.
Imi amintesc ca imi era foarte cald. Nu imi gaseam niciun loc confortabil in casa si renuntasem sa mai ies si la plimbare. Orice mic efort era de fapt urias. Si pentru ca nu mai puteam merge la studio, am inceput sa fac exercitii acasa pentru ca ma ajutau sa ma simt mai bine. Am ales sa fac mai multe antrenamente pe zi, dar in reprize scurte. Dupa 10 minute de antrenament simteam ca parca am alergat 5 kg.
Am pregatit un circuit pe care puteti sa-l faceti in ultimele doua saptamani de sarcina.

Daca ati facut sport in timpul sarcinii acum, pe ultima suta de metrii, nu este momentul sa renuntati.
Alegeti exercitii simple, pe care sa le faceti acasa. Va recomandam sa va antrenati de doua ori pe zi, dimineata si seara, in reprize de maxim 20 de minute.

1- ridicari de picior in lateral plus genuflexiune; faceti cate 8 repetari pe fiecare picior in parte

2- cercuri laterale executate pe fiecare picior si izometrie; folositi o banda elastic, daca sunteti avansate

3- genuflexiuni

4-abdomen pentru gravidute. Acestea se executa pe o minge de fitball.

Antrenamentul contine exercitii care sunt aprobate si recomandate impreuna cu Accu-Chek si Viatacudiabet.ro

Antrenamentele in timpul sarcinii le ajuta pe viitoarele mamici sa fie energice, cu o stare de spirit pozitiva si sa nu-si piarda tonusul muscular, forta si rezistenta. Acestea le ajuta in pregatirea travaliului si refacerea dupa nastere.
Va atasez o poza de la prima sesiune foto pe care am facut-o cu baietelul meu. Am inceput sa fac sport cu el in brate, la 4 saptamani de la operatia de cezariana.
M-am refacut foarte repede si acum, la 6 saptamani de la nastere, am reinceput sa predau 3 clase de grup pe saptamana.
Iata programul aici: https://goo.gl/HorRpB

 

fit mom in action- postpartum