Una din recomandarile cele mai importante pentru o sarcina sanatoasa sunt exercitiile fizice regulate(evident,  cu acordul medicului).  Se recomanda 30 de minute de exercitii pe zi.

Am postat pe canalul meu de youtube un nou videoclip cu exercitii recomandate in perioada sarcinii.  Stiti deja ca incepand cu luna mai voi organiza si evenimente sportive pentru gravide. Antrenamentele se vor desfasura pe tot parcursul anului si sunt sustinute de Philips Avent. Dupa primul eveniment din 12 mai, urmeaza inca doua, pe 23 iunie si 22 septembrie.
Pentru primul a trebuit sa suplimentam locurile si lucrul acesta ma bucura foarte mult!

Sportul in sarcina va ajuta sa ramaneti intr-o forma fizica buna si totodata va pregateste corpul pentru perioada de travaliu  dar si la refacerea rapida dupa nastere.

Antrenamentele in timpul sarcinii le ajuta pe viitoarele mamici sa fie energice, cu o stare de spirit pozitiva si sa nu-si piarda tonusul muscular, forta si rezistenta.

Puteti incepe sa va antrenati din saptamana nr 10-12, in principiu dupa morfologia de trimestrul 1.. Exercitiile recomandate in aceasta perioada sunt multe si diversificate. Cel mai important este sa stiti ce sa evitati si sa nu exagerati (mai ales cu partea cardio). Daca aveti rabdare si va ascultati corpul, o sa simtiti care va este limita.

Pentru antrenamentul de grup din 12 mai am pregatit o diversitate de exercitii care sunt sigure in toate cele trei trimestre ale sarcinii. Ulterior, dupa ce invatati ce tip de exercitii vi se potrivesc, le puteti repeta de cateva ori pe saptamana, acasa.

Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre antrenamentele pentru gravidute, va invit la un eveniement sportiv, sambata, 12 mai, la ora 12.30, la Stay Fit Titulescu. Sunt 35 de locuri disponibile. Pentru a participa la antrenament trebuie sa va rezervati locul pe e-mail. Inscrierile se fac la aderesa fitmom@dianastirbu.ro sau la tel 0735.094.374. Mai multe detalii gasiti aici: http://dianastirbu.ro/jurnal-de-graviduta/antrenament-de-grup-dedicat-femeilor-insarcinate

exercitii pentru gravidute-setul 2