Sportul in sarcina va ajuta sa ramaneti intr-o forma fizica buna si totodata va pregateste corpul pentru perioada de travaliu.
Printre exercitiile preferate si recomandate de mine in sarcina, zilnic, se afla, pe primul loc, genuflexiunile.

Am pregatit pentru aceasta provocare 22 de tipuri de genuflexiuni, recomandate in sarcina, cate o varianta pentru fiecare zi.

Daca alegeti sa participati la antrenament, nu aveti nevoie de echipament. Exercitiile le puteti face acasa, la birou sau in parc, cu alte cuvinte oriunde. Important este sa va antrenati zilnic.

Iata propunerile mele:

1. Side Step Squat
2. Squat with Side Leg Lift
3. Sumo Squat
4. Squat and Walk
5. Overhead Squat
6. Open Squat
7. Chair Squat
8. Curtsy Squat
9. Squats& Lunge
10.In n Out Squat for pregnancy
11. Basic squat pulses
12.Squat hold
13. Pop Squat for pregnancy
14. Jump squat for pregnancy
15. Narrow squat pulses
16. Plie squat pulses
17. Squat Step Backs
18. Split Squat Pulses
19. Single Legged Chair Squats
20. Push Peddler Squat
21. Side Tap Squat
22. Squat Lunges

Motivele principale pentru care recomand genuflexiunile in antrenamentele pentru gravide sunt urmatoarele:

* genuflexiunea este una din cele mai naturale pozitii pentru nasterea naturala. De asemenea va ajuta sa furnizati mai mult oxigen bebelusului si sa va relaxati muschii perineali. Antrenandu-va constant si corect puteti sa depasiti mai usor durerile din timpul travaliului.

* genuflexiunile in timpul sarcinii va ajuta sa va intariti muschii pelvieni. Acestea sunt recomandate mai ales in trimestrul trei cand presiunea pelviana se resimte puternic. Ca sa puteti insa sa le executati corect in ultimele luni de sarcina, acestea trebuiesc introduse in rutina zilnica, repetate si imbunatatite inca de la sfarsitul trimestrului 1.

* constipatia este una din cele mai frecvente probleme in sarcina. Sportul in aceasta perioada o sa va ajute sa depasiti si aceasta problema. Mai exact, genuflexiunile vor regla miscarea intestinala si vor preveni constipatia. In plus va vor mentine sistemul digestiv in ordine perfecta.

Va recomand sa faceti poze pe tot parcursul campaniei si sa le postati insotite de hashtag-urile de mai jos.
Antrenamentul de tip challenge va fi insotit de hashtag-urile #GrijadeSinenuEsteunRasfat si #30deGenuflexiunipeZiinSarcina

Succes!