Pentru luna iulie am pregatit 4 videoclipuri cu exercitii pe care le puteti face acasa, recomandate femeilor insarcinate. Primul videoclip contine exercitii pentru brate, recomandat gravidelor.
La antrenament le am alaturi de mine, pe Maria si Ruxandra, doua gravidute minunate, care fac sport in mod constant.

Exercitiile sunt usoare si recomandate in trimestrul doi si trei al sarcinii si va ajuta sa scapati de durerile de spate. In plus, va pregatesc pentru perioada in care apare bebelusul, moment in care il veti tine destul de mult in brate.

La antrenament folosim greutati de 1 kg. Voi puteti folosi si greutati mai mici. Daca nu ati mai facut sport niciodata va recomand sa faceti exercitiile fara niciun fel de greutate. Puteti repeta antrenamentul de 3, 4 ori pe saptamana. Veti observa ca nivelul energiei va creste, de la o zi la alta.

Sportul in timpul sarcinii face minuni pentru viitoarele mamici, dar nu uitati ca trebuie sa aveti acordul medicului care va supravegheaza sarcina sa faceti exercitii in aceasta perioada.
Daca imi urmariti blogul, probabil stiti deja ca organizez constant evenimente sportive gratuite pentru viitoarele mamici. Cu aceasta ocazie va reamintesc ca proiectul Fit Mom in Action realizat in parteneriat cu Elevit a ajuns la editia nr. 2.
Va asteptam sambata, 21 iulie la ora 14.00, la Stay Fit Tei la un antrenament de grup, dedicat femeilor insarcinate. Impreuna vom descoperi cele mai bune exercitii pentru picioare si brate in sarcina. Detalii gasiti aici: http://dianastirbu.ro/jurnal-de-graviduta/fit-mom-in-action-picioare-si-brate-puternice-in-sarcina

 #fitmominaction #elevit

antrenament pentru gravide-brate

antrenament pentru brate- recomandat femeilor insarcinate