Sarcina este o experienta frumoasa in care ar trebui sa acordati o atentie deosebita atat sportului cat si alimentatiei sanatoase.
Pentru mine aceasta perioada a fost minunata si ma bucur ca pot sa va impartasesc, prin antrenamente, experienta mea, legata de sport pentru gravidute.
In acest moment sunt mama unui baietel frumos si sanatos de 5 luni si jumatate si, asa cum v-am promis, voi continua sa predau clase femeilor insarcinate.

Incepand cu luna mai voi organiza mai multe evenimente sportive pentru gravide. Antrenamentele se vor desfasura pe tot parcursul anului si sunt sustinute de Philips Avent.
Impreuna ne dorim sa vedem cat mai multe gravidute active si sanatoase.

Primul eveniment are loc sambata, 12 mai, la ora 12.30, la Stay Fit Titulescu. Sunt 35 de locuri disponibile. Pentru a participa la antrenament trebuie sa va rezervati locul pe e-mail. Inscrierile se fac la aderesa fitmom@dianastirbu.ro sau la tel 0735.094.374

Pe langa antrenamentul specific gravidutelor, la eveniment o avem invitata pe Anca Balasoiu, moasa principala la maternitatea Bucur si formator. Anca organizeaza cursuri de puericultura viitoarelor mamici si ne va vorbi 30 de minute, inainte de antrenament, despre alaptare, subiectul prezentarii fiind: “Mituri in Alaptare – dezbatere si solutii”
Referitor la antrenament, am pregatit o serie de exercitii specifice femeilor insarcinate, recomandate trimestrului doi si trei de sarcina.
Am ales sa va prezint o serie de exercitii pe care puteti foarte usor sa le repetati acasa, de doua sau trei ori pe saptamana. Vom face impreuna exercitii posturale, de echilibru dar si de relaxare.

Sportul in timpul sarcinii va ajuta sa va mentineti in forma, sa aveti energie, sa nu retineti apa si va poate imbunatati capacitatea de concentrare. In plus, dupa ce se naste bebelusul, aveti sanse mari sa reveniti rapid la kilogramele dinainte.

Aveti nevoie de echipament sport ( colanti si un tricou) si adidasi, dar si de apa. Nu uitati ca in timpul antrenamentelor trebuie sa va hidratati bine!
La 12.30 incepe evenimentul. Trebuie sa veniti cu 15 minute inainte, sa aveti timp sa va schimbati in echipament sportiv. Evenimentul incepe cu prezentarea “Mituri in Alaptare – dezbatere si solutii”, dupa care incepem antrenamentul.

Va recomand ca in ziua evenimentului sa luati micul dejun in jur de ora 10.00 dimineata si inainte de antrenament sa mancati fructe ( banana, mar). Pranzul e bine sa-l luati dupa ce se termina evenimentul.
Am pregatit si cadouri pentru participante: vouchere de discount pe shop-ul Philips Avent, ghiduri de alaptare, tampoane de san, suzete, recipiente pentru stocarea laptelui , pliculete cu crema de san.

Participarea este gratuita, insa aveti nevoie de acordul medicului ca sa faceti sport. Va recomand sa va antrenati alaturi de noi dupa morfologia de trimestrul 1.
Antrenamentul se adreseaza femeilor insarcinate si nu numai. Puteti participa si daca aveti in plan sa faceti un copil.

Locatie: Stay Fit Titulescu
Ora de incepere- 12.30; Durata: 1h/30 de min
Cand? sambata, 12 mai

#fitmominaction

Fit mom in action