Duminica, 8 octombrie, la ora 10.30, va invit la un antrenament de grup cu exercitii de rezistenta si postura  in sarcina.

O sa predau acest antrenament in saptamana 38 de sarcina. Daca sunteti insarcinata, puteti participa incepand cu trimestru 2, cu acordul medicului, bineneteles.

O postura corecta aduce contributii importante pentru sarcina. Pozitia corecta a corpului poate reduce oboseala. In acelasi timp scade durerea care apare foarte des la nivelul coloanei vetebrale.
In timpul sarcinii apar mai multe motive care impiedica mentinerea corecta a corpului, ca de exemplu greutatea copilului sau kilogramele obtinute in mod excesiv. Daca nu va corectati la timp, este posibil ca dupa sarcina sa intampinati si multe probleme medicale.

O postura slaba apare in mod natural pentru ca muschii abdominali se intind pe masura ce creste copilul. Acesti muschi sunt mai putini capabili in aceasta perioada sa se contracteze. In plus, nivelurile hormonale, care cresc in timpul sarcnii determina slabirea articulatiilor si ligamentelor.

Pe de alta parte o postura corecta necesita antrenament. La antrenamentul de duminica vom invata impreuna care sunt exercitii posturale de care aveti nevoie in sarcina.
Pentru partea de rezistenta a antrenamentului am pregatit circuite pe care le puteti invata si executa si acasa.

La acest antrenament se pot inscrie:

  •  Femeile care isi doresc sa ramana insarcinate

  •  Femeile insarcinate

Inscrierile se fac pe mail la fitmom@dianastirbu.ro sau la tel: 0735.094.374
Costul sedintei este 50 de lei
Antrenamentul are loc in Palatul Universul, et 7, Str Brezoianu , nr. 23-25, langa Mc.Donalds Cismigiu.
#fitmominaction

fit mom in action