In curand jurnalul meu de graviduta se va incheia. Mai am inca informatii pe care vreau sa le public si sper sa-mi gasesc timpul si mai ales concentrarea necesara sa vi le prezint.
In continuarea categoriei Jurnal de Graviduta o sa apara Jurnalul Postnatal. Odata cu lansarea categoriei o sa public si detalii despre programul postpartum la care lucrez de ceva timp. O sa va placa foarte mult ce am pregatit, promit!
Bebelusul la 37 de saptamani cantareste 3300 de grame. Creste foarte repede in perioada asta.
Am experimentat contractiile Braxton Hicks. Nu sunt cele mai placute dar au rol important in procesul de nastere.
Am terminat toate cursurile la care m-am inscris si ma simt pregatita. O sa incerc sa nasc natural. Sper sa reusesc!
Mi-a crescut apetitul insa nu m-am ingrasat asa cum ma asteptam in luna a 8-a. Mi-a crescut burta si automat si bebelusul Am si continuat sa fac antrenamente si acest lucru cred ca este destul de important. In continuare imi tin antrenamentele cu gravidutele pe care le am sub supraveghere. Urmatoarea vizita la medic este pe 17 octombrie. Pana atunci mi-a dat voie sa merg in continuare la sala si sa fac sport. 

Imi place mirosul toamnei si parca e din ce in ce mai placut sa merg la studioul de antrenamente pe jos. Imi plac si culorile toamnei si cred ca sunt si destul de sentimentala ( hormonii sunt vinovati).
Daca toata vara nu am suferit de cald, acum simt ca temperatura corpului a crescut. Cand toata lumea sta in geaca in jurul meu, eu prefer tricourile.

Stau bine si la capitolul imunitate. N-am racit deloc in sarcina ( inca un avantaj al antrenamenelor) si nu dau semne ca am contactat viroze.

La capitolul haine pentru sezonul rece pe timpul sarcinii cred ca e foarte complicat. Eu am primit pentru ultima luna cateva rochii groase si doua perechi de pantaloni de la o prietena care le avea de la prima sarcina. Gecile mele imi sunt bune. Nu pot insa sa ma inchei la ele. Nici nu are sens sa-mi mai iau altele pentru inca 2 sau 3 saptamani. Am descoperit dress-urile de la H&M pentru gravide. Sunt foarte bune, le recomand.

La antrenamente in saptamana 37 de sarcina insist foarte mult pe exercitii de tonifiere si respiratie. Am inceput sa fac zilnic exercitii kegel. Nu mai pot face cardio mai deloc. Totul mi se pare mai greu ca de obicei, dar incerc sa fiu constanta. Ma antrenez in jur de 45 de minute zilnic iar exercitiile sunt destul de usoare. In continuare sunt curioasa pana cand o sa pot merge la studio. In continuare fac masaj, de doua ori pe saptamana.

Daca va doriti sa va antrenati cu mine, cat timp sunt insarcinata, mai aveti la dispozitie maxim 2 saptamani. Gasiti aici mai multe detalii: http://dianastirbu.ro/fit-mom-in-action

 

insarcinata in 37 de saptamani

37 de saptamani
diana stirbu-fit mom in action

Tot in saptamana 37( la finalul acesteia) am fost invitata la Adevarul live, pentru un interviu. Gasiti emisiunea in link-ul de mai jos