Asa cum am discutat cu voi la antrenamente, imi doresc sa prezint cat mai multe rezultate concrete, inainte si dupa, cu cei care vin constant la kangoo jumps.
Pe Andreea Tudor am cunoscut-o la sala de fitness de la Unirea Shopping Center in toamna anului trecut.  Face kangoo de aproape un an jumatate de 3 ori pe saptamana.  A slabit armonios asa cum o sa vedeti in fotografiile din articol si nu a tinut diete drastice. Diferenta la ea nu a fost foarte mare privind numarul de kilograme. S-a tonifiat, avand in acest moment un corp mai ferm.
Referitor la alimentatie a doptat un stil sanatos, fara grasimi sau dulciuri si a eliminat painea.  Combinatia- kangoo jumps  si o alimentatie sanatoasa este imposibil sa nu dea rezultate.
In principiu, daca nu ati mai facut sport inainte si alegeti kangoo jumps ca tip de antrenament, slabiti in prima luna minim 3 kilograme. In cazul in care sunteti atenti si la alimentatie, rezultatul e cu atat mai spectaculos.

Ce trebuie sa stiti despre antrenamentul pe ghete:
– aveti nevoie de sosete lungi si echipament sport
-nu mancati inainte de antrenament cu trei ore
-incercati sa ajungeti de trei ori pe saptamana la kangoo jumps.
-hidratati-va bine!

 

#kangoojumps

rezultate-cu kangoo-jumps