Sora mea, Luisa Stirbu, are o grupa minunata de cliente kangoo jumps in  Scoala nr. 31 ( Lacul Tei). Din dorinta de a ajuta si alte persoane sa slabeasca, odata la cateva luni lanseaza programe intensive de slabit. De data aceasta programul va incepe in luna aprilie si dureaza o luna.
Acesta consta in 3 sedinte obligatorii kangoo jumps pe saptamana si o dieta personalizata. Fiecare concurenta va invata toate secretele unui program de slabit.
Din ultima grupa, una din concurente, Lidia, a acceptat sa povesteasca un pic din experienta ei. Gaisiti povestea mai jos.
Daca vreti sa participati la un astfel de program inscrierile se fac pe e-mail la stirbu_luisa@yahoo.com. La inscriere trebuie sa precizati motivul pentru care va doriti sa intrati in program. Locuri disponibile: 3. Costul programului este identic cu cel al unui abonament de 12 sedinte, adica 200 de lei.

” La inceputul acestui an mi-am propus sa incerc sa scap de kilogramele pe care le-am acumulat cu un an inainte. Desi merg la kangoo jumps in mod regulat, sunt o mare iubitoare de dulciuri si de cele mai multe ori le consum seara, dupa o zi stresanta la birou. Asa ca atunci cand m-a sunat Luisa sa imi propuna un program de slabit pentru o luna (adica toata luna februarie) am fost extrem de incantata de idee si mi-am propus sa incerc. Stiam ca va urma si o dieta pe care va trebui sa o urmez si imi era putin teama, eu nefiind adepta dietelor drastice si netinand niciodata una.
Luisa a venit insa cu o propunere excelenta, nu o dieta ci un stil de viata sanatos, care duce la rezultate foarte bune atat pe termen scurt dar mai ales pe termen lung. In plus, avand multe optiuni, riscul de a refula in alimente nesanatoase imediat dupa terminarea perioadei este mult mai mic. Pe scurt, Luisa ne-a propus, pe langa cele 3 antrenamente kangoo jumps saptamanal, si o alimentatie simpla, bazata pe multe legume si fructe, multa apa (hidratarea fiind foarte importanta), fara zahar sau alcool. Important in aceasta alimentatie este si modul corect de a combina alimentele: multe legume cu orice, adica peste cu legume, carne cu legume, branza cu legume, orez sau paste integrale cu legume cat si orele cand sunt consumate: fructele se mananca la 3 ore inainte sau dupa masa, semintele si nucile la fel, seara mese usoare gen supe sau salate de cruditati. Luisa ne-a recomandat sa tinem si un jurnal alimentar in care sa trecem cu exactitate alimentele consumate, cantitatea de apa si orele iar la final de saptamana sa-i aratam si sa discutam pe marginea lui. Avantajul unui astfel de jurnal este ca iti poti da seama mult mai bine ce alimente consumi si cum le combini, ce propritati nutritionale au, ce cantitati consumi dar mai ales te ajuta sa observi ce nu ai respectat din ce a fost indicat astfel incat sa poti evita in perioada urmatoare sau daca e nevoie de schimbari pentru a avea rezultatele dorite. Cu cat ai mai multe date despre ceea ce consumi zilnic cu atat te vei cunoaste mai bine si vei putea adopta un regim sanatos si care sa-ti ofere multa energie.

In cazul meu, cel mai greu a fost sa renunt la zahar, insa l-am inlocuit cu 1-2 fructe pe zi si asta mi-a taiat pofta de dulciuri.

Rezultatele nu au intarziat sa apara, desi am pierdut doar 3 kg in greutate pe parcursul lunii Februarie, am pierdut mult in centimetri, in jur de 5 cm in talie si pana la 7 cm in jurul abdomenului si sunt mult mai fit. Luisa ne spunea ca, de regula, se pierd multi in centimentri intr-o prima faza, urmand ca apoi organismul sa piarda si in greutate. In final, as dori sa-i multumesc Luisei pentru efortul de a ne monitoriza, de a ne da sfaturi in ceea ce priveste alimentatia, de a ne motiva si a ne incuraja sa adoptam un stil de viata sanatos. Consider ca pe langa efortul pe care il depunem in fiecare zi de a excela la birou, de a excela in relatiile cu ceilati, trebuie sa depunem un efort si pentru a avea grija de corpul nostru, de sanatatea noasta printr-o alimentatie sanatoasa si un program saptamanal de sport.
Recomandarea mea in privinta sportului este desigur kangoo jumps cu Diana&Luisa Stirbu.

program-de-slabit-luisa