Imi place la nebunie sa-i prepar mesele lui Victor! Piureurile sunt delicioase si chiar nu necesita mult timp de preparare. Am langa mine si un aliat pe care ma bazez tot timpul, si anume blenderul Philips Avent.
In curand implineste un an si mesele lui sunt din ce in ce mai bogate in alimente noi si sanatoase.
Stiu ca pare complicat sa pregatiti 3 mese in fiecare zi, insa pentru mine a venit totul foarte natural si usor. Imi place sa stiu exact ce-i gatesc in fiecare zi. De aceea merg la piata in fiecare saptamana si in functie de legumele si fructele pe care le gasesc, prepar si mesele.
Victor nu a mancat niciodata sarat si nici nu i-am introdus zaharul in alimentatie. Nici nu am de gand sa fac asta prea curand. Nici pentru mine nu gatesc cu zahar, asa ca ma gandesc ca poate imprumuta de la mine obiceiurile sanatoase.
Descoperim in fiecare saptamana cate un aliment nou, fie ca e vorba de legume sau fructe, carne sau lactate. Mancam impreuna tot timpul si pofta lui de mancare ma stimuleaza sa gatesc din ce in ce mai bune.
Pentru ca este toamna, am introdus in alimentatie strugurii, gutuile, dovleacul galben, varza, prune, pere, fructe de padure, fasole verde. Nu exista saptamana in care sa nu ii dau fructe precum mere, gutui sau dovleac. Mananc si eu cu el, atat de mult imi plac. Nu au nevoie de indulcitor, pentru ca sunt delicioase si fara.
In aceasta perioada experimenteaza si autodifersificarea. La masa, inainte de a face piureurile opresc cateva bucati de legume sau fructe facute la abur si i le ofer. Intre imbucaturi ii ofer si piureul. Sper ca in curand sa devina cat mai independent si sa manance singur.

Piure de afine si pere super gustoase

1 para decojita
100 grame de afine
Fructele se pun in blender. Am programat 10 min pentru fierberea la aburi, am intors blenderul si le-am mixat bine. Noi l-am consumat simplu insa puteti combina cu iaurt sau orez fier.

Morcovi cu cartofiori duci cu carne de curcan

1 cartof dulce decojit si taiat in bucati mici
1 morcov decojit si taiat bucati
50 gr carne de curcan fiarta separat 30 de minute intr-o oala sub presiune
Legumele au stat la abur 25 de minute in bleder. Cand sunt gata se intoarce blenderul si se mixeaza bine legumele si carnea de curcan. Am adaugat si unt nesarat.

Beta -caroten cu morcovi si gutui

Combinatia de morcovi si gutui este foarte buna!
Am folosit o gutuie mare curatata de coaja si taiata bucati si un morcov. Piurelul se poate combina si cu iaurt sau simplu.

Piure de broccoli cu fasole verde

Broccoli este leguma casei la noi si o adoram! Daca va place si fasolea verde puteti incerca acest piure. Am adaugat si putin usturoi si ulei de masline.

Couscous cu gutui

Gutui am incercat in multe combinatii. Coapte sau facute la abur ele sunt absolut delicioase!
Couscous-ul l-am lasat la hidratat peste noapte. A doua zi se fierbe in apa ( cantitate tripla ) si l-am amestecat cu piureul de gutui facut la abur in blenderul Philips Avent. Le-am decojit si le-am lasat 15 minute la abur. Piureul de gutui l-am amestecat cu couscous-ul fiert. Este o combinatie foarte interesanta. Va provoc sa o incercati.

Va invit la un nou eveniment Fit Mom in Action. Este un antrenament sportiv dedicat femeilor insarcinate, sustinut de Philips Avent a ajuns la editia nr. 3.  Impreuna am reusit sa antrenam peste 60 de gravidute, in cadrul evenimentelor anterioare si ne dorim sa vedem de la o editie la alta, cat mai multe femei preocupate de sport in sarcina.
Va invitam sambata, 27 octombrie, la ora 13.00, la Stay Fit Tei, la un antrenament cu exercitii de relaxare si tonifiere in sarcina. Programarea se face pe e-mail la fitmom@dianastirbu.ro

victor - 11 luni