Ador sa gatesc cand este frig afara. Casa este invaluita in arome si am langa mine cel mai simpatic asistent, care striga de zor: “papa-papa” cand ma vede ca gatesc.
Mie imi place din ce in ce mai mult sa fac astfel de activitati cu Victor. I-am creat un program, stie cand pregatim masa. ca si cu orele de somn i-am facut si programul de mese. Se ghideaza dupa ele. Mesele sunt si ele riguroase, mananca fructe la gustari, carne la pranz, cereale sau sufleuri la cina. Chiar daca plecam ii respect programul si mesele. Nu a fost niciodata constipat, nu a refuzat niciodata un aliment si din fericire, nu este alergic la nimic.
De cand Victor a implinit 11 luni si doua saptamani nu mai alaptez. Decizia a fost a copilului. Dupa ce ne-am intors din vacanta manca o singura data, la culcare, de la san. Usor, usor a inceput sa refuze sa se mai ataseze. Medicul pediatru mi-a spus sa-l las pe el sa ia aceasta decizie. A fost una din cele mai grele perioade pe care le-am traversat. Nu am facut depresie imediat dupa ce am nascut, dar odata cu decizia lui de a se intarca, am fost la un pas sa o fac. Norocul meu a fost ca am traversat o perioada foarte aglomerata si cumva am uitat, usor, usor. Am simtit ca parca cineva imi ia copilul de langa mine. Am plans mult, mai ales dupa ce in culcam si ma simteam parasita. Acum imi dau seama ca totul a fost exagerat, dar asta am simtit.
In toata perioada in care am alaptat m-am bazat pe multivitaminele Elevit 3, recomandate in aceasta perioada.
Mamele sunt supuse unor etape grele alaturi de bebelusi, dar totodata minunate. Daca imi perimiteti un sfat, acesta este sa incercati sa dormiti cat mai mult, sa manacati sanatos si sa fiti pozitive. Stiu ca e greu, dar totodata nu-mi mai pot imagina viata fara copilul meu.

Mic dejun – clatite cu branza dulce si cascaval. Portia este pentru amandoi
100 gr branza dulce ( eu o fac in casa)
50 gr cascaval nesarat (l-am gasit in piata Obor)
150 gr faina de mei
1 ou
50 gr iaurt grecesc. Se combina toate alimentele. Eu le fac fie la tigaie de teflon, fara ulei, fie la cuptor ( depinde de timpul pe care il am)

clatite cu branza si cascaval

Gustare: o portocala

Pranz-Pulpe de curcan la cuptor cu varza calita.
o pulpa de curcan ( fiarta 30 de min inainte)
un sfert dintr-o varza alba sau rosie, taiata marunt
putin ulei de masline.
Varza se amesteca cu uleiul de masline si se pune la foc mic. Dupa ce a inceput sa fiarba se pune intr-o tava, alaturi de carnea de curcan si se lasa la cuptor destul de mult, cat sa se rumeneasca bine.

Gustare nr 2 – dovleac copt.

Cina: briose cu morcov, dovlecel si ou cu iaurt.
– un morcov
-jumatate dintr-un dovlecel
-un ou
-iart grecesc
-faina de hrisca – 150 de grame.
Se combina toate alimentele. Morcovul si dovlecelul se dau prin razatoare. Coca rezultata se pune in forme de briose si se lasa la cumport aproximativa 30- 40 de minute.

briose cu morcovi si dovlecei.

Va anunt cu mandrie ca proiectul Fit Mom in Action realizat in parteneriat cu Elevit a ajuns la editia nr. 4, ultima din acest an.
Va invitam la un antrenament de grup, dedicat femeilor insarcinate. Impreuna vom descoperi top 10 cele mai bune exercitii recomandate in sarcina. Am pregatit o serie de exercitii pe care le veti putea repeta si acasa, pe tot parcursul sarcinii. Ne dorim sa vedem cat mai multe gravidute active si frumoase. Va asteptam sambata, 24 noiembrie la ora 13.00, la Stay Fit Tei, in sala de aerobic. Intrarea este gratuita. Mai multe detalii gasiti aici: https://goo.gl/YRaSGu

Spor la diversificare!