Pe 12 septembrie am plecat in  prima noastra vacanta in afara tarii cu Victor. Am ales ca destinatie Palma de Maiorca.
Stiu, e departe, dar am avut mai multe motive pentru care am ales aceasta destinatie, principalul fiind accesul la plaje curate si neaglomerate. Victor face intot de la 6 luni si adora apa.
Am mai zburat impreuna cu avionul, in tara si i-a placut tare mult asa ca nu ne-a speriat ideea ca drumul o sa fie incomod pentru el. Nici nu a fost.
Am plecat cu bunica dupa noi si cu verioara mea. Practic a avut doua bone ( un adevarat rasfat!) si el a fost foarte incantat sa ne aiba pe toti in jur.
Am ales sa plecam in vacanta cu ajutoare pentru ca de fiecare data cand am mai plecat cu el ne-am intors foarte obositi.
Mi se pare complicat sa pleci cu bebelusul in week-end. Este incomod drumul si parca nici nu se obisnuieste bine cu locul ca trebuie sa ne intoarcem.
Intr-adevar, ii plac locurile noi, dar pentru mine este foarte obositor. In Palma am stat 8 zile. Am regretat un pic ca nu am stat cel putin 10. Deja isi facuse un program si dormea excelent. In mod cert, pe viitor, o sa stam cu el in vacanta cel putin 2 saptamani.
Am inchiriat o vila intr-un orasel frumos cu un golf la fix 5 minute de noi. Ne-a fost foarte usor sa-i gatim avand o bucatarie utila complet. Legume si fructe proaspete am cumparat de la o piata locala.

Mi-a fost teama in legatura cu alimentatia lui in vacanta, dar chiar nu a fost greu, asa ca si iata cateva sfaturi, care sper sa va ajute si pe voi.

– Pentru drum i-am pregatit biscuiti bebelusesti. Am pus pe blog cateva retete. Sunt geniali atunci cand aveti multe activitati pentru bebelusii sau un drum lung. I-am luat mancare la pachet si i-am respectat orele de masa. Practic am luat masa de pranz si un iaurt, la plecare. I-am dat seara iaurt cu biscuiti. Era atat de simplu cand era alaptat exclusiv! Acum regret ca nu am plecat mai des in perioada aceea.

-Dimineata manca fructe chiar in golf. Imediat dupa ce se trezea mergeam la plimbare si manca admirand peisajul. Fructele le mananca singur deja si nu le mai prepar termic. Am savurat mango, piersici, avocado, mere, pere si nectarine.

– In Palma ieseam la pranz tot timpul impreuna si la toate restaurantele la care am fost personalul dragut ne-a ajutat cu meniul pe care il ceream pentru el. Ii rugam sa ne fiarba legume sau sa ne faca paste.

-Seara e destul de simplu pentru ca de cele mai multe ori ii dau iaurt si in functie de locul in care eram il combinam fie cu cereale, fie cu legume.

Am reusit sa ma odihnesc si eu. Am dormit inclusiv la pranz. Somnul este un lux pentru mamici in primul an de viata. Stiu ca exista si bebelusi care dorm toata noaptea. Nu este cazul nostru 😀
Partea interesanta este ca dimineata doarme mult. Ora de trezire este undeva intre 9.00-9.45. Sincer, prefer sa se trezeasca de mai multe ori pe noapte si sa dormim mai mult dimineata. Sa vedem cat o sa ramana programul asa.

Am pregatit cateva retete pe care noi le-am savurat impreuna in vacanta.

Fusilli cu zucchini si morcovi.
Am folosit paste de quinoa, pe care le-am fiert si le-am amestecat cu legumele fierte in prealabil 10-15 minute. Am inceput sa-i scot piureul usor si se descurca destul de bine.

Budinca cu mar, morcovi si stafide.
-marul si 2 morcovi i-am pus la cuptor in putina apa si 2 linguri de ulei de cocos timp de 20 de minute. Am decojit marul si i-am scos semintele si l-am amestecat cu morcovul. Am adaugat si stafide, pe care le-am lasat la hidratat o ora.

Couscous cu pui si caise.
Am fiert carnea de pui separat. Couscous-ul se lasa la hidratat peste noapte in apa, la frigider.
Caisele le-am fiert la abur 10 minute si a rezultat un piure delicios.
Am amestecat toate ingredientele. Carnea eu o toc marunt. Compozitia rezultata am lasat-o in cuptor timp de 20 de minute, la 180 de grade.

Ne vedem la evenimentul de sambata, 29 septembrie, ora 13.00, la Stay Fit Tei, unde va invit la o noua sesiune de antrenamente dedicate femeilor insarcinate, realizate impreuna cu www.elevit.ro.
Inscrierile se fac pe e-mail la fitmom@dianastirbu.ro.
Participarea este gratuita, dar locurile trebuiesc rezervate in prealabil. Detalii gasiti aici: https://goo.gl/r51eQYpalma de maiorca