Fiind pasionati de știința și arta florilor pure, echipa de specialiști din spatele brand-ului urmărește să dezvolte produse ce au la baza ingrediente naturale într-o mare proporție.

Ceea ce înseamnă astăzi Aveda reprezintă moștenirea cercetărilor austriacului Horst Rechelbacher. Acesta a lansat produsele în anul 1978, după o vizită în India, unde a descoperit sistemul holistic de ingrijir enumit Ayurveda, “Ayus” însemnând viață iar “veda” – știință.

Produsele Avedasunt dezvoltate ținând cont de misiunea principală, care constă în îmbinarea a trei elemente: frumusețe, mediu și stare de bine.

Cu alte cuvinte, compania are grijă să dea înapoi societății și mediului în aceeași măsură în care a luat și se dedică descoperii formulelor perfecte pe bază de ingrediente naturale. Datorită formulelor pure, își recomandă produsele sub forma unei „prescripții” pentru frumusețe.

Ghidată de această misiune și de principiile legate de grija pentru mediu, Aveda a devenit prima companie din lume ce folosește energia eoliană în procesul de producție. De asemenea, este prima companie ce folosește în proporție de 100% plastic recliclabil sau derivat din plante pentru a-și ambala produsele.

Aveda este un brand specializat în îngrijirea părului, însă dezvoltă și produse pentru piele sau produse de make-up.

Pe Haircaream introdus mai multe game de produse pentru îngrijirea părului, ce tratează diverse probleme. Pe site poți găsi gama Aveda Pure Abundance, Aveda Shampure, Aveda Color Conserve sau Aveda Be Curly, dar și o gamă dedicată bărbaților, Aveda Men Pure-Formance. Toate gamele au la bază conceptul unei îngrijiri delicate.

Pentru mai multe detalii,  va invit pe haircare.ro

aveda-romania