Antrenamentul Postnatal Fit Mom este un program de slabit, care a fost conceput sa ajute proaspetele mamici sa se vindece intr-un mod sigur si eficient dupa sarcina.

Va puteti inscrie si daca a trecut mai mult timp dupa ce ati nascut. Puteti sa optati pentru clasele individuale/personalizate sau la cele de grup pe care le voi organiza odata pe luna ( datele si locatiile unde se vor desfasura antrenamentele de grup postanatele le voi anunta pe pagina mea de facebook si pe blog). Antrenamentele de grup vor fi lansate din ianuarie 2018 insa va puteti inscrie de acum, pentru ca listele sunt deja active.

Programul este impartit in doua categorii: exercitii postanatale pentru femeile care au nascut natural si pentru cele care au nascut prin cezariana.

Primele 12 saptamani de exercitii dupa sarcina sunt foarte importante si cuprind antrenamente pe care le puteti incepe imediat dupa ce medicul va ofera acordul sa reveniti la sala si dureaza 3 luni.

Antrenamentul Postnatal Fit Mom a fost creat pentru a clarifica tema indelung dezbatuta a exercitiilor recomandate dupa sarcina. Perioada imediata postpartum este una de vindecare a corpului nostru insa il puteti ajuta sa-si revina intr-un mod activ. Acest program ofera mamelor cunostiintele si instrumentele necesare de recuperare dupa sarcina in conditii de siguranta si eficienta.

Dupa 9 luni de sarcina simtim cu nerabdare nevoia de a reveni la antrenamente si totodata de a ne recapata corpul dinainte. Este foarte important insa sa aveti rabdare si sa nu incepeti sa mergeti la antrenamente grele, pe care le faceati inainte de sarcina, pentru ca ele va pot provoca mai mult rau decat bine si chiar pot impiedica procesul de vindecare postpartum.

Ce este unic privind antrenamentul in primele 12 saptamani postpartum?

In aceasta perioada apar probleme hormonale si schimbari emotionale diferite de la o persoana la alta.
Stiati ca este nevoie de minim sase saptamani pentru ca uterul sa se contracte pana la dimensiunea pre-sarcinii?

Majoritatea obstetricienilor si moaselor recomanda sa incepeti sa faceti sport dupa 4-6 saptamani in cazul unei nasteri naturale, fara complicatii si dupa 6-8 saptamani dupa cezariana.

In timpul sarcinii, muschii abdominali se intind pentru a se adapta creșterii bebelusului. La unele femei, presiunea este atat de mare incat apare separarea musculara abdominala.
Aceasta afecțiune este cunoscuta sub numele de diastaza abdominala si afecteaza pana la 60% din proaspetele mamici.

 

Unde au loc antrenamentele individuale?

Antrenamentele au loc intr-un studio din centrul orasului si orarul se stabileste in functie de programul clientilor. Studioul este localizat in centrul Bucurestiului  (Palatul Universul, et 7, Str Brezoianu , nr. 23-25, langa Mc.Donalds Cismigiu).

 

Care sunt costurile?

  •   sedinta individuala – 100 lei

  •   abonament o luna ( 12 sedinte) – 1000 lei

    Pentru antrenamentele de grup pretul sedintei se va comunica in momentul in care vom anunta programul

  •  Inscrierile se fac pe mail la fitmom@dianastirbu.ro sau la tel: 0735.094.374

Dupa inscrierea la antrenamentele individuale, se stabileste o intalnire pe parcursul careia se traseaza programul intregului proces de antrenament.

#postnatalfitmom