Cele mai multe persoane care apeleaza ala antrenamentele personalizate de slabit sunt proaspetele mamici.
Pentru ca am aflat si intalnit atat de multe situatii alaturi de ele m-am gandit sa scriu un articol care sa sara in ajutorul celor care sunt in aceiasi situatie si au nevoie de indrumare.
Prima intrebare care mi se pune referitor la acest subiect este: cand ma pot reintoarce la antrenamente? 
Raspunsul acesta vi-l da medicul; nu trebuie sa hotarati nici voi si nici antrenorul.
Ce tip de antrenament mi se potriveste daca am nascut de curand? – unul personalizat cu o dieta prescrisa de un medic nutritionist. Ca idee se aplica un antrenament cu impact redus, care se concentreaza pe tonifiere si stretching. Apoi, in functie de evolutia fiecarei persoana in parte, antrenamentul se dezvolta de la o sedinta la alta.
Dupa ce deveniti mama totul este diferit

 Hormonii

 Energia

 Rezistenta la exercitiile cardio

 Emoțiile

Toti acesti factori influienteaza diferit fiecare persoana. De aceea aveti nevoie de un program care sa va completeze noua etapa prin care treceti.

De cate ori trebuie sa ma antrenez pe saptamana dupa nastere?  – doua sedinte pe saptamana de 50 de minute sunt suficiente. Nu uitati de exercitiile Kegel. Vi le recomand in fiecare zi.

Din experienta mea, pentru ca am antrenat persoane si inainte, in timpul si dupa nastere, tin sa va povestesc ca proaspetele mamici sunt mai determinate ca niciodata sa arate bine si un program bun de exercitii le transforma in adevarate dive.

Dupa perioada de acomodare cu antrenamentele urmeaza cea mai frumoasa parte, in care introducem exercitiile cardio pe ghete kangoo jumps, care le ofera clientelor, intr-un timp relativ scurt, silueta mult visata.

Mai multe informatii despre programele personalizate de slabit gasiti aici: http://dianastirbu.ro/program-de-slabit/program-de-slabit

#kangoojumps #byebyefat

DPP07DF010E081B34 copy